Gravatar

#1 Patriarch 20 år siden

Nogen der vil sælge The Ring meget billigt, eller er der nogen der kan sige mig hvor den kan købes billigt? Helst i DK...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#2 20 år siden

Japansk eller US-remake?

Iøvrigt: Har noget set den japanske Ring=0, der foregår før Ring og Ring=2? Er den noget værd?
Gravatar

#3 Patriarch 20 år siden

The Ring = US :)

#4 20 år siden

#3: Grunden til at jeg spurgte er, at jeg kun har set den japanske billigt. US-eren har jeg ikke set (i forretninger) til under 100. Men mon ikke du snart får hhjælp fra nogle af net-hajerne...
Gravatar

#5 ks 20 år siden

Den er vist ret billig hos DVDSoon, fordi der er en ny R1 Collectors Edition på vej.
Gravatar

#6 Patriarch 20 år siden

ok... Har set den til 100 i fona mener jeg. Men tænkte at den måske var kommet endnu længere ned
Gravatar

#7 lagoni 20 år siden

Den er over toldgrænsen hos DVDsoon, både alm og CE ($19,98 og $25,98)

Det billigste jeg kan finde den til, er ca 140 kr, hvilket jeg ikke vil kalde billigt. Jeg mener cd-wow havde den til ca 90 kr engang, de får den sikkert igen på et tidspunkt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 Patriarch 20 år siden

ok, ej, jeg er slet ikke interesseret i en pris deromkring. Håbede den kunne fås til omkring 50
Gravatar

#9 Yoda 20 år siden

Axelmusic har "The Ring 1-2" - US Remake - i en sammenpak til ca. 170,-, hvis jeg ikke husker helt galt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 inflector 20 år siden

Jeg købte min hos dvdoo til 100kr, men kan se at den er steget til 200 igen.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: