Er der nogle som ved hvor man kan købe den svenske film "Tillsammans"? Synes jeg har kigget diverse steder (cdon, dvdoo, cdwow osv) uden held. Den skal helst være med danske og ikke engelske undertekster.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Ja det så jeg godt, men synes ikke cdon plejer at holde sig tilbage med at foreslå andre skandinaviske eksemplarer, når man søger normalt, derfor undrer det mig, den ikke også dukker op på den danske. Men kan godt se, jeg ikke skrev det så præcist, at det var det min undren gik på :)
Nå men kontaktede den danske cdon i går via mail om, hvorfor man kunne købe den på den norske cdon men ikke den danske; og tadaa fra i dag af kan man også købe den på den danske cdon :)
#7 Tak for anbefalingen, men da det er til gave til en, som ikke er god til engelsk, så skulle der helst være danske undertekster ;) Men uha nu kribler det helt i mine fingre for at købe den boks til mig selv :D
#1 aero 15 år siden
Er der nogle som ved hvor man kan købe den svenske film "Tillsammans"? Synes jeg har kigget diverse steder (cdon, dvdoo, cdwow osv) uden held. Den skal helst være med danske og ikke engelske undertekster.
#2 Tommy Kristensen 15 år siden
#3 aero 15 år siden
#4 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg ved dog ikke om de sender til Danmark.
#5 aero 15 år siden
#6 aero 15 år siden
#7 Skeloboy 15 år siden
http://www.amazon.co.uk/Lukas-Moodysson-Presents-D...
#8 aero 15 år siden