Hvis nogen ligger inde med en kopi af den amerikanske udgave af Zodiac (2-disc med Dolby TrueHD-lydspor), så vil jeg meget gerne købe den, hvis vi kan finde en pris der er rimelig!
Det er ikke det der er pointen. Region B har kun et almindelig lossy lydspor, mens den amerikanske har lossless (Dolby THD) - derudover skulle den efter sigende også have et bedre billede, samt al ekstramateriale.
#3, jeg kan ikke forestille mig, den har bedre billedkvalitet. Transferet på den europæiske skive er simpelthen uforlignelig. Som jeg skrev i den anden tråd, så har den europæiske skive også et af de absolut bedste lossy lydspor, jeg NOGENSINDE har lagt øre til. TrueHD-sporet er givetvis bedre, men jeg ved ikke, om det ligefrem er SÅ meget bedre, at det er værd at ofre en 1000 ekstra for.
Jeg ved heller ikke hvor meget sandhed der er i, at billedet er bedre - det er bare hvad jeg har kunne læse mig frem til. Mht. 1000,- ekstra, så er det nok at strække den lidt, om end 300,- for en brugt kopi stadig er for meget.
Hm - Det kan egentlig godt være, at der ikke er den store forskel på antallet af ekstramateriale på RB-udgaven. Men man kan vel argumentere for sandsynligheden for, at billedkvaliteten på den amerikanske udgave har potentialet til at være bedre, eftersom skiven ikke skal dele plads med både film OG ekstramateriale.
Men det kan da være jeg må bide i det, måske, sure æble, og så bare købe RB-udgaven.
#7, muligvis, men samtidigt optager et TrueHD-lydspor også langt flere GB end et DD5.1-lydspor... Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig, at der er nogen bemærkelsesværdig forskel. Transferet på den danske skive er et af de 3 bedste transfers, jeg har set på en live action-film, og jeg har set en hel del BD'er igennem efterhånden...
#1 Slettet Bruger [2160468631] 12 år siden
(Bor i Aarhus, ellers betaler jeg evt. porto).
#2 sluppermand 12 år siden
http://www.amazon.co.uk/Zodiac-Directors-Blu-ray-R...
Edit: Sorry det er ikke en 2-disc
#3 Slettet Bruger [2160468631] 12 år siden
#4 The Insider 12 år siden
#5 Slettet Bruger [2160468631] 12 år siden
Og så er der jo stadig ekstramaterialet. :)
#6 The Insider 12 år siden
#7 Slettet Bruger [2160468631] 12 år siden
Men det kan da være jeg må bide i det, måske, sure æble, og så bare købe RB-udgaven.
#8 Slettet Bruger [1917219763] 12 år siden
#9 The Insider 12 år siden
#10 Richard Burton 12 år siden