Gravatar

#1 filmz-Solevad 20 år siden

ved nogle hvor man billigt kan købe den japanske gift set box Kill Bill, gerne både 1 og 2..?

Eller nogle der tilfældigvis gerne vil af med en?

"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

Vol. 1 er OOP og kan kun købes på diverse auktioner, hvor den som regel går til 600-800 kr. Vol. 2 derimod kan stadig købes, bla. hos CD-WOW.
Gravatar

#3 filmz-Solevad 20 år siden

hmm.. syntes 6-800 kroner er mange penge at give for den, den er jo trodsalt kun 1disc....! og hos cd-wow koster vol 2 ca 300, ville helst længere ned, men det kan måske ikke lade sig gøre...?
Gravatar

#4 JannikAnd 20 år siden

Nej, det tror jeg ikke. Men du kan jo holde øje på eBay.
Gravatar

#5 filmz-ataris 20 år siden

#3 - Trust me. 300 kr. for et japansk boxset er billigt. Deres standardudgivelser koster vel normalt 250kr.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#6 filmz-Solevad 20 år siden

#5 - hmm... tjaah, håber på at kunne finde den billigere et sted
Gravatar

#7 filmz-ataris 20 år siden

#6 - 300 er i mine øjne meget billigt. Jeg gav i sin tid 600 kr.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#8 JannikAnd 20 år siden

Du finder ikke en af de to film til en billigere pris end de nævnte 300 kr., hvis du ønsker det japanske box-set.
Gravatar

#9 filmz-712 20 år siden

Jeg var selv opsat på at få begge volumer, men først efter volume 1 var blevet out of print, desværre. 800,- via eBay er faktisk billigt i forhold til nogle af de andre auktioner hvor sælgere er sluppet afsted med 1900,- :)

Jeg købte i stedet denne til 400,-:

do it

Jeg tror jeg købte min fra men

der kunne jeg ikke lige finde den. Den version indeholde begge filmene (amaray) i en ret nice (meget tyk) pap slip case. Der er selvfølgelig ikke alt det andet lir der er med i premium udgaverne, men for et par kort, en t-shirt, et par bjørne etc. syntes jeg 400,- er meget (kommer det fra ham der gav 300,- for et par kort over tyskland og en bog på et sprog som han ikke fatter). :)
Gravatar

#10 Scherlund 20 år siden

DKK 600.- er nu også meget billigt for V.1, når man tænker på at den blev solgt for $150-$200 da den stadig var In Print. Jeg gav selv ca. DKK 900.- for den.

Skriv ny kommentar: