hmm.. syntes 6-800 kroner er mange penge at give for den, den er jo trodsalt kun 1disc....! og hos cd-wow koster vol 2 ca 300, ville helst længere ned, men det kan måske ikke lade sig gøre...?
Jeg var selv opsat på at få begge volumer, men først efter volume 1 var blevet out of print, desværre. 800,- via eBay er faktisk billigt i forhold til nogle af de andre auktioner hvor sælgere er sluppet afsted med 1900,- :)
der kunne jeg ikke lige finde den. Den version indeholde begge filmene (amaray) i en ret nice (meget tyk) pap slip case. Der er selvfølgelig ikke alt det andet lir der er med i premium udgaverne, men for et par kort, en t-shirt, et par bjørne etc. syntes jeg 400,- er meget (kommer det fra ham der gav 300,- for et par kort over tyskland og en bog på et sprog som han ikke fatter). :)
DKK 600.- er nu også meget billigt for V.1, når man tænker på at den blev solgt for $150-$200 da den stadig var In Print. Jeg gav selv ca. DKK 900.- for den.
#1 filmz-Solevad 20 år siden
Eller nogle der tilfældigvis gerne vil af med en?
#2 JannikAnd 20 år siden
#3 filmz-Solevad 20 år siden
#4 JannikAnd 20 år siden
#5 filmz-ataris 20 år siden
#6 filmz-Solevad 20 år siden
#7 filmz-ataris 20 år siden
#8 JannikAnd 20 år siden
Du finder ikke en af de to film til en billigere pris end de nævnte 300 kr., hvis du ønsker det japanske box-set.
#9 filmz-712 20 år siden
Jeg købte i stedet denne til 400,-:
do it
Jeg tror jeg købte min fra men
der kunne jeg ikke lige finde den. Den version indeholde begge filmene (amaray) i en ret nice (meget tyk) pap slip case. Der er selvfølgelig ikke alt det andet lir der er med i premium udgaverne, men for et par kort, en t-shirt, et par bjørne etc. syntes jeg 400,- er meget (kommer det fra ham der gav 300,- for et par kort over tyskland og en bog på et sprog som han ikke fatter). :)
#10 Scherlund 20 år siden