Nu har jeg læst #1 mange et par gange, og jeg har svært ved at læse det anderledes, end som de 5-6 første også har gjort, så kan nogen ikke forklare mig, hvad meningen så er?
Det som Crystalstar skriver i #10, at folk skriver alle mulige sære og ligegyldige kommentarer i en salgstråd, som ikke har noget som helst med sagen at gøre.
Det kunne f.eks. være at folk sviner en film til, som en eller anden forsøger at sælge, hvilket jo er ret ligegyldigt i sammenhængen, da køber jo selv må vurdere om det er en film han/hun gider at ofre penge på. :)
Okay, jeg blev bare forvirret af vendinger som disse:
Jeg ved godt vi alle vil have diverse titler billigt, men giv dem dog en chance for at få dem afsat et sted med mange fornuftige brugere.
Så hvis du ved en titel kan fås billigt, så brug Heads up tråden og lad de andre få en chance for at få lidt penge til nye film og ikke blive totalt rippet hos fx...
#14 Det kan heller ikke læses på andre måder - fortsættelsen
"Så hvis du ved en titel kan fås billigt, så brug Heads up tråden og lad de andre få en chance for at få lidt penge til nye film og ikke blive totalt rippet hos fx Accord, Blockbuster, Video Netto, Goldmine og andre butikker, der handler med brugte film."
Er da mindst lige så klart formuleret, og jeg vil give de forrige helt ret i, at det er helt ok at gøre opmærksom på, at man sælger en film til overpris.
#11 myggen 19 år siden
#12 filmz-Kadann 19 år siden
Det som Crystalstar skriver i #10, at folk skriver alle mulige sære og ligegyldige kommentarer i en salgstråd, som ikke har noget som helst med sagen at gøre.
Det kunne f.eks. være at folk sviner en film til, som en eller anden forsøger at sælge, hvilket jo er ret ligegyldigt i sammenhængen, da køber jo selv må vurdere om det er en film han/hun gider at ofre penge på. :)
#13 myggen 19 år siden
#14 DarkLight 19 år siden
#15 putandtake 19 år siden
"Så hvis du ved en titel kan fås billigt, så brug Heads up tråden og lad de andre få en chance for at få lidt penge til nye film og ikke blive totalt rippet hos fx Accord, Blockbuster, Video Netto, Goldmine og andre butikker, der handler med brugte film."
Er da mindst lige så klart formuleret, og jeg vil give de forrige helt ret i, at det er helt ok at gøre opmærksom på, at man sælger en film til overpris.
#16 chronaden 19 år siden
#17 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 13, 14 og 15 Point taken - skal nok skive lidt mere tydeligt næste gang :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***