Gravatar

#1 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Kun en lille kommentar ...

Når andre medlemmer her i forummet ønsker at sælge sine gamle film, syntes jeg at vi skal give ham eller hende en chance for det.

Jeg ved godt vi alle vil have diverse titler billigt, men giv dem dog en chance for at få dem afsat et sted med mange fornuftige brugere.

Kvaliteten (ingen ridser mv.) sikkert er i orden de fleste gange da de fleste herinde jo går meget op i den slags.

Så hvis du ved en titel kan fås billigt, så brug Heads up tråden og lad de andre få en chance for at få lidt penge til nye film og ikke blive totalt rippet hos fx Accord, Blockbuster, Video Netto, Goldmine og andre butikker, der handler med brugte film.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Jeg må erklære mig uenig (hvis jeg da forstår dig ret).

Selvfølgeligt skal salgs-trådene ikke spammes med unødige kommentarer, det er jeg helt enig i. Men hvis man kan få filmen fra ny til en lavere pris (her tænker jeg også på porto, da det godt kan gøre en forskel), så vil jeg til hver en tid fortælle det i tråden, således at folk ikke bruger flere penge end højest nødvendigt på en film.

Vil folk sælge film til "overpriser" så må de forsøge sig på QXL og lignende sider.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 DarkLight 19 år siden

#2, jeg er enig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Jeg må i denne henseende også erklære mig enig med Nayze!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg må nok også stille mig over til Nayze i det her sammenhæng, det er ikke nemt at sælge film til overpris, når dem der køber dem, i forvejen ved ca hvad de burde koste.. så skal man som Nayze siger, gøre det på qxl.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#6 Skum 19 år siden

Tilslutter mig også Nayze her, det er det jeg synes er fedt ved Filmz, ingen bliver snydt! Ting devalueres (hedder det ikke det?) når det er brugt, når det gælder for alt andet, så gælder det også for film, folk må leve med det eller sælge andre steder..
w00tness...
Gravatar

#7 filmz-kain 19 år siden

Må som de 5 øvrige også tilslutte mig Nayze.
Gravatar

#8 gi-jones 19 år siden

Noget siger mig, at det faktisk ikke var hvad #1 mente. Jeg missede dog selv pointen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 dyg 19 år siden

#8 - Jeg havde også på fornemmelsen, at jeg missede pointen, derfor jeg også smed "hvis jeg forstår dig ret" på.

Selvfølgeligt skal de have plads til at sælge deres ting, uden at alle folk spammer trådene unødigt, det er jeg helt enig i.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Bare for god orden skyld - Det er spaming der irretere mig, ikke at folk fortæller at man kan købe en film billigere andet steds :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: