Jeg leder efter Duksedrengen, jeg kan ikke umiddelbart finde noget om den nogen steder, men DVDprofiler, har den på sin liste.. er der nogen der ved hvor man kan få fat i den ? eller nogen der måske vil sælge deres ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Der er kun lavet 50 uofficielle kopier af Dukse Drengen på DVD, og jeg er den heldige ejer af en af dem. :)
DVD'en er en 2-disc udgivelse. Første disc indeholder serien med danske eller engelske undertekster, kommentarspor, trailer og easteregg. Disc 2 indeholder Mek Pek's soundtrack. Derudover indeholder pakken en lækker booklet.
P.S. Glem alt om at finde den, samtlige 50 kopier er solgt.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#6, tydeligt at du ikke ved vad du snakker om! :) Dukse Drengen (superhelten) blev spillet af Deni Jordan, IKKE Mek Pek, han spillede superskurken Fedtegrevens håndlanger, Børnelokkeren. En fantastisk serie, hvor ingen ringere en Batman himself dukker op.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#1 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-DonThyge 21 år siden
-------------------------------------
#3 DarkLight 21 år siden
#4 filt 21 år siden
DVD'en er en 2-disc udgivelse. Første disc indeholder serien med danske eller engelske undertekster, kommentarspor, trailer og easteregg.
Disc 2 indeholder Mek Pek's soundtrack.
Derudover indeholder pakken en lækker booklet.
P.S. Glem alt om at finde den, samtlige 50 kopier er solgt.
#5 filmz-brugtefilm.dk 21 år siden
Se min filmhylde: http://brugtefilm.dk/?3
Opret en liste over alle dine film i ét centralt register. http://brugtefilm.dk/
#6 filmz-propagandapanda 21 år siden
En temmelig kitsch serie der kørte for 10-12 år siden, med en superhelt spillet af Mek Pek...temmelig kikset må jeg nok indrømme.
#7 filt 21 år siden
Dukse Drengen (superhelten) blev spillet af Deni Jordan, IKKE Mek Pek, han spillede superskurken Fedtegrevens håndlanger, Børnelokkeren.
En fantastisk serie, hvor ingen ringere en Batman himself dukker op.
#8 filmz-propagandapanda 21 år siden
Ja ja, whatever, men serien var satme dårlig.
#9 inflector 21 år siden
Håber at den kommer på dvd, så vi andre dødelige har en chance for at få fingrene i den.
FORDØMT!
#10 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem