Gravatar

#1 sluppermand 12 år siden

Jeg leder efter de fem Akira Kurosawa boxe. Altså den hvide, sorte, blå, grå og røde. Nogen der vil af med sine?
/Michael
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 12 år siden

sluppermand (1) skrev:
Jeg leder efter de fem Akira Kurosawa boxe. Altså den hvide, sorte, blå, grå og røde. Nogen der vil af med sine?
/Michael

Ikke umiddelbart, men alt er jo til salg for den rette pris. PM en pris til mig, så kigger jeg på det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 Takfornu 12 år siden

Måske skulle du prøve at spare sammen til denne boks:

http://www.criterion.com/boxsets/678-ak-100-25-fil...
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4 zombieman 12 år siden

som Navarre3 skriver ville jeg vælge Criterions udgaver de er fantastiske hvis du kan undvære DK tekster
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#5 Takfornu 12 år siden

Mest af alt fordi kvaliteten er væsentlig bedre :)
Gravatar

#6 sluppermand 12 år siden

Det kan også være jeg ender med at gøre det. Den store box er dog alt for dyr. Desuden har jeg læst at der ikke er en skid ekstramateriale på.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#7 Kruse 12 år siden

What? En Criterion-udgivelse uden ekstramateriale? o_O
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 Takfornu 12 år siden

Køb hellere nogle gode bøger om AK det får du mere ud af og så kommer du også lidt væk fra skærmen :)
Gravatar

#9 zombieman 12 år siden

køb nogle stykker af gangen kvaliteten og ekstramaterialet er i top bare husk på at du skal have en kodefri afspiller hvis du har en kodefri blu-ray afspiller er deres blu´s helt i top

Jeg kan specielt anbefale

High and low
Yojimbo & Sanjuro
Kagemusha
og selvfølgelig Seven samurai

Du kan samtlige af criterions Kurosawa udgivelser her

Og husk så at Barnes & Noble holder 50% udsalg på criterion´s to gange årligt næste gang til November

for lige at stjæle tråden lidt er der nogen der ved om den danske BD udgivelse af Ran er noget værd
Lick my plate you dog dick

Skriv ny kommentar: