Gravatar

#11 El vez 21 år siden

d. 14. ER gallapremieren...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 filmz-Me!! 21 år siden

Ja, den 14 ER gallapremieren, og den skal holdes i Tivoli og filmen starter klokken 18.30, nu er det sådan at jeg har fået billetter til Cinemax på fisketorvet, og filmen starter klokken 20, så der er også forpremiere den dag, ligesom der er for-forpremiere på onsdag et sted!!!
Gravatar

#13 El vez 21 år siden

Kan godt se det er synd for dig.. Skal jeg aftage dem for dig ? =P
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Der er maraton og diverse forpremiere og der var presseforestilling igår formiddags i Cinemaxx i København, men jeg syntes ikke stemningen er den samme, som når man går til en rigtig premiere, første forestilling eller første aftenforestilling på premieredagen. Det bliver mere et ræs om hvem som ser den først end en nydelse af selve filmen og premiere stemningen, hvor man har gået og glæder sig gennem mange måneder.

Det eneste jeg jeg syntes er fedt ved disse er at man mødes sammen med andre LOTR, Matrix osv nørder som een selv og man føler sig ikke så sær og nogen gange kan man få sig en sludder efter filmen eller i pauserne.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 filmz-vassago 21 år siden

For-premiere? I mine øjne, og typisk også sådan biograferne reklamere med det, så er en for-premiere en 'mulighed' for at se filmen noget tid før den rigtige premieredato - ikke et par timer.

Jeg har ikke set nogen som helst steder at filmen skulle ha' premiere før den dato filmselskabet har sat som premieredato - Onsdag d.17 december, så jeg forstår ikke hvorfor nogen snakker om for-premiere.

09 dec - presseforestilling
14 dec - galla premiere
17 dec - premiere

Hvornår skulle for-premieren være?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 filmz-Lotrtøz 21 år siden

Der er 100 vis af for-premiere rundt omkring i landet... er både blevet inviteret den 14 og den 16...

Det er som regel diverse firmaere der står for for-premierne til deres ansatte og deres kunder!!

Var også til for-premiere sidste år og året før!!!

Det er en meget almindelig ting, men de blvier ikke alrid offentlig gjort!!!
Gravatar

#17 filmz-vassago 21 år siden

#16: Jeg hopper ikke helt på den (og da slet ikke hundredvis), jeg har snakket med både folk der til dagligt arbejder i biografer, og sågar en enkelt der leder en biograf - og de siger alle at den tidligst kommer op og køre d. 16 klokken 23.59, men at filmen først reelt begynder efter midnat, altså d. 17.

Jeg ved godt at der er firmaforestillinger og lign. men de skulle ikke gerne vises før d. 17. - det tror jeg i hvert fald ikke distributøren ville sætte pris på - de fleste steder får de også først filmen så sent som muligt.

Selv den presseforestilling vi var inviteret til på filmz.dk var ret skærpet i forhold til øvrige film, der var mere fokus på sikkerheden. Normalt er der også presseforestillinger i andre biografer (så skribenter/journalister ikke skal rejse helt til sjælland) - men det var der ikke til den her pga. sikkerheden mm.

Så jeg er ret sikker på du har misforstået noget.
Gravatar

#18 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

#17 Så du, Tommy, har set den? HVad synes du?

Og ingen spoilers..

Og jeg gider ikke vente til i har fået anmeldt den.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#19 skittlez 21 år siden

Dude... he can't tell you... that's classified... if he does... they'll kill us all!!!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#20 filmz-vassago 21 år siden

Jeg havde desværre ikke mulighed for at komme til KBH og se den, så æren tilfaldt Hasselguff aka Anders - som er ved at lægge sidste hånd på anmeldelsen.

Men jeg tror at vi kan glæde os til filmen, men husk masser af kleenex'er, Anders har stadig røde øjne og sidder stadig og små-snøfter :) Ved så ikke om det var pga af filmen, eller om det var fordi han ikke fik en gratis cola.

Skriv ny kommentar: