Er der nogen der ligger inde med nogle Saterday Night Live DVD'er? Træt af dem? - Så sælg dem til mig. Specielt Adam Sandler og Chris Farley har interesse. Hele baduljen har interesse.
Tja ... vi gør, men kun til den rigtige pris ;) samler selv på dem - go' humor, men man ser jo ligesom hvor Timm og Gordon osv. osv. hugger deres ideer fra :)
Til #2: Der er mange også standup'ere idag der stjæler materiale fra de store legender i SNL. Bla Rune Klan har flere gange kopieret Steve Martin's 70'er gags.
Til #3 Tusind tak skal du have, jeg havde ikke ledt nettet tyndt endnu. Men Laserdisken er betydeligt dyrere i deres udvalg af SNL. Jeg er glad for at stifte bekendskab med et nyt site.
#1 filmz-EBG 21 år siden
Specielt Adam Sandler og Chris Farley har interesse.
Hele baduljen har interesse.
Skriv til:
[email protected]
Vaya con huevos!
#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 lagoni 21 år siden
#4 filmz-EBG 21 år siden
Der er mange også standup'ere idag der stjæler materiale fra de store legender i SNL. Bla Rune Klan har flere gange kopieret Steve Martin's 70'er gags.
Til #3 Tusind tak skal du have, jeg havde ikke ledt nettet tyndt endnu. Men Laserdisken er betydeligt dyrere i deres udvalg af SNL. Jeg er glad for at stifte bekendskab med et nyt site.
Vaya con huevos!
#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***