Ja, som titlen siger, vil jeg gerne have fedtfingrene i Eraserhead og andet guf med Lynch. Bla. hans kortfilm.
Skriv, hvis i skulle have noget til salg, så finder vi ud af et eller andet.
Danske undertekster er da bedst, men det er ikke noget, der betyder det store for mig, og det bliver sikkert også svært at finde hans ældre materiale med dansk tekst :)
Jo, men det kunne jo være, der var et par stykker, som var blevet trætte af Lynch (kan man i øvrigt det) og solgte nogle af hans værker til en lidt billigere skilling.
Jeg er jo også interesseret i hans kortfilm feks.
Men tak for dine links, tjekker det ud hvis der ikke kommer andet respons her :)
#1 filmz-"K" 17 år siden
Skriv, hvis i skulle have noget til salg, så finder vi ud af et eller andet.
Danske undertekster er da bedst, men det er ikke noget, der betyder det store for mig, og det bliver sikkert også svært at finde hans ældre materiale med dansk tekst :)
#2 Bony 17 år siden
Axel Region 1 - 120kr
101CD.com Region 2 - 140kr
Jeg har hørt rygter om at de har så mange af dem, at de ligefrem sælger ud af dem. ;)
#3 filmz-"K" 17 år siden
Jo, men det kunne jo være, der var et par stykker, som var blevet trætte af Lynch (kan man i øvrigt det) og solgte nogle af hans værker til en lidt billigere skilling.
Jeg er jo også interesseret i hans kortfilm feks.
Men tak for dine links, tjekker det ud hvis der ikke kommer andet respons her :)
#4 filmz-michaell 17 år siden
#5 filmz-"K" 17 år siden