Gravatar

#1 filmz-ivory 18 år siden

Jeg vil gerne købe en enekelt eller to billetter til roskilde festivalen. Det vil betyde enormt meget for mig.
På forhånd tak
Gravatar

#2 Winniepooh 18 år siden

Jeg har en kollega der måske har 2 stk til salg.

Hvad vil du give for dem?
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#3 El Capitan 18 år siden

Ja.. Hvad er vi oppe i.. Hvad vil du give..??

#4 18 år siden

Er der ikke nget med, at tilbud om salg af billetter til mere end udsalgsprisen medfører udelukkelse? Derfor er sætningen "Hvad vil du give?" vel ikke velkommen her?
Gravatar

#5 DarkLight 18 år siden

Jo.
See ya, wouldn't wanna be ya :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 El Capitan 18 år siden

Hey. Jeg har ikke gjort noget forkert..
Gravatar

#7 Winniepooh 18 år siden

Jeg synes det er rimeligt at man gerne vil fastslå om køber er interesseret i at give det billetterne rent faktisk har kostet eller om han forventer at få dem billigere.

Min kollega forventer bestemt ikke at tjene fedt på billetterne. Har bare heller ikke lyst til at tabe penge på dem hvis det kan undgåes.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#8 DarkLight 18 år siden

Jamen svjv er det heller ikke ulovligt hvis de sælges til samme pris. Det er kun hvis man tjener på det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2386073798] 18 år siden

Korrekt. Den må ikke sælges for mere end den pålydende værdi (eller hvad man nu skal kalde det).
Gravatar

#10 El Capitan 18 år siden

Og netop derfor spurgte jeg, da jeg tilfældigvis har 1 for mange! Men efter at have undersøgt sagen tror jeg at jeg giver den til min kæreste!

Grunden til at jeg spurgte var udelukkende for at finde ud af om han ville betale det de koster! Så flet næbbet!

Skriv ny kommentar: