Gravatar

#1 filmz-Marlund 18 år siden

Skal være region 2 m. danske undertekster. Giv mig en pris???
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

"Seven"(2-disc) koster hos Play ca. 75,- KLIK

Dog uden dk. subs!

Edit: Så ikke, at dk. subs var et krav - sorry!

Stereo Studio har "Seven" til 100,-
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Scherlund 18 år siden

Det ser ud til at Stereo studiet har en version til 99kr. Det skulle undre mig meget hvis den ikke har danske undertekster.
Gravatar

#4 filmz-Marlund 18 år siden

Stereo Studio har kun Én defekt version på lager, så jeg er stadig interesseret.
Gravatar

#5 Bohemian 18 år siden

jeg ville også gerne have Seven på dvd med DK subs, men i TP sagde de at den var udgået.
Free in serenity.
Gravatar

#6 filmz-michaell 18 år siden

køb den på www.cdon.dk de sælger den svenske udgave (også med danske undertekster)

edit: sorry har lige chekket, de sælger den heller ikke mere!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#7 Yoda 18 år siden

Jeps, den er udgået. Hvis du skal være heldig at finde den, skal det nok være brugt. Med mindre der er en forhandler, der ligger inde med et eksemplar eller to. Prøv at snuse lidt til Merlin og Fona f.eks.

Ellers er den britiske 2-disc med engelske subs ganske udmærket og kan erhverves for £7 hos Play. Se link i #2.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 davenport 18 år siden

ift. overskriften, så er den ret sjov... For jeg vil gerne købe seven UDEN Brad Pitt ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: