Glæder mig! Tre store EE boxe + en megabox med alle tre. Det kommer til at se sejt ud.
Jeg skal have en egtræshylde hvor hele trilogien er udskåret i, hvor jeg kan sætte mine 3 biograf versioner, mine 3 EE versioner, mit 12-disc boxset, mine 3 special editions soundtracks og min 3-CD soundtrack boxset + min Nazgûl figur på hest.
Ved du - eller nogen anden for den sags skyld - om der findes EE Soundtracks når der nu er mere musik med, eller om det 'bare' er de Limited Edition Soundtracks med et enkelt extranummer man kan få?! Altså jeg mener - en cd til en film på ca. 4 timer er jo ikke meget når der praktisk talt kører musik hele tiden!?
Har købt LE af ROTK soundtracket til ca. 135 på cd-wow.com - er der nogen der ved hvor man kan købe de andre 'forholdsvis' billigt? Efter jeg havde købt det har jeg så fundet ud af at man også kan få et Limited Limited Soundtrack(!), men kun fra den officielle side... Nu er det egentligt ikke fordi den smule extra-materiale der er på er så vigtig at det gør mig det helt store at jeg nu har en Limited Edition der ikke er ligeså Limeted som den kunne være - synes bare det er lidt pudsigt! :-) Og nu ville jeg jo godt ha' de to andre i LE - det er nemlig et super-lækkert cover der hører til, og de skal jo helst matche til det jeg nu engang har! (ok, jeg ved jeg lyder som en midaldrende husmor der står og skal vælge køkkengardiner eller noget, men alligevel!!!) :-)
Ps. Der kan da ikke være tale om 'kun' et 12-disc boxsæt hvis de endelig laver et - jeg har da allerede 4 for FOTR (nogle steder kunne man vidst også købe den med Natural Geografics LOTR DVD) og 5 for TTT, samt en extra DVD der var med mit LE ROTK soundtrack, så... det snerper vidst deropad allerede uden ROTK EE! :-)
Med hensyn til LOTR Ltd Ed soundtrack, du kan stadig for til TTT, Jeg har set det hos DVDOO.dk, ellers bestil det fra den officielle side (det er vist den eneste rigtige chance du har): http://www.lordoftherings-soundtrack.com/
Jeg tror nu ikke det er noget de gør lige foreløbigt - det ville være lidt for meget af pisse folk af ovenpå de fremragende DVD-udgivelser de lige har smidt efter os. Men det skulle da være oplagt til en 25th Anniversary Special Jeg-Ska-Gi-Dig Edition på fremtiden medie der erstattet DVD og alligevel får os til at bruge en stor bunke penge på at skifte vores gamle støvede DVD-samling ud... (Uh - får helt kuldegysninger bare ved tanker!) :-)
De ville da ikke lave alt det resturerings arbejde og kæmpe specials ed udgivelser med 5 timers ekstramateriale på, hvis der alligevel skulle komme et nyt medie om 10 år, det ville da være spild af penge. Det kan godt være der kommer andre DVD formater.
Folk er også tilfredse nu, hvem har brug for bedre lyd og billed end f.eks LOTR??!?!?!?
#18 - Tja... engang var VHS jo også det prægtigste man nogensinde havde set?! Teknologien har det med at overskride grænser...heldigvis! :-)
Har du set Terminator 2 - 3D i Universal Studios? Fremtidens film styrer vel bl.a. både aircondition-anlægget, duft-udsenderen og den lille sprinkler i loftet?!? :-) (Så kunne det til gengæld være at der måske blev noget ved at se alle de naturkatastrofe film?!)
#11 SpielbergFreak 21 år siden
Jeg skal have en egtræshylde hvor hele trilogien er udskåret i, hvor jeg kan sætte mine 3 biograf versioner, mine 3 EE versioner, mit 12-disc boxset, mine 3 special editions soundtracks og min 3-CD soundtrack boxset + min Nazgûl figur på hest.
#12 McPeter 21 år siden
Ved du - eller nogen anden for den sags skyld - om der findes EE Soundtracks når der nu er mere musik med, eller om det 'bare' er de Limited Edition Soundtracks med et enkelt extranummer man kan få?! Altså jeg mener - en cd til en film på ca. 4 timer er jo ikke meget når der praktisk talt kører musik hele tiden!?
Har købt LE af ROTK soundtracket til ca. 135 på cd-wow.com - er der nogen der ved hvor man kan købe de andre 'forholdsvis' billigt? Efter jeg havde købt det har jeg så fundet ud af at man også kan få et Limited Limited Soundtrack(!), men kun fra den officielle side... Nu er det egentligt ikke fordi den smule extra-materiale der er på er så vigtig at det gør mig det helt store at jeg nu har en Limited Edition der ikke er ligeså Limeted som den kunne være - synes bare det er lidt pudsigt! :-)
Og nu ville jeg jo godt ha' de to andre i LE - det er nemlig et super-lækkert cover der hører til, og de skal jo helst matche til det jeg nu engang har! (ok, jeg ved jeg lyder som en midaldrende husmor der står og skal vælge køkkengardiner eller noget, men alligevel!!!) :-)
Ps. Der kan da ikke være tale om 'kun' et 12-disc boxsæt hvis de endelig laver et - jeg har da allerede 4 for FOTR (nogle steder kunne man vidst også købe den med Natural Geografics LOTR DVD) og 5 for TTT, samt en extra DVD der var med mit LE ROTK soundtrack, så... det snerper vidst deropad allerede uden ROTK EE! :-)
#13 SpielbergFreak 21 år siden
Det er skam mit ramme alvor.
Med hensyn til LOTR Ltd Ed soundtrack, du kan stadig for til TTT, Jeg har set det hos DVDOO.dk, ellers bestil det fra den officielle side (det er vist den eneste rigtige chance du har):
http://www.lordoftherings-soundtrack.com/
Eller på MovieMusic.com: http://moviemusic.com/CD/lordoftherings2-limited.h...
Du skal være ekstremt heldig med FOTR, jeg havde meget svært ved at finde det, hvor meget er du villig til at gi for det?
#14 filmz-Something 21 år siden
Jeg tror ikke nogen har udtalt sig om noget i den retning, men hvis jeg skulle gætte ville jeg gætte: nej.
Jeg tror ikke der kan samles mere ekstramateriale end det der er i forvejen.
Der er optaget over 300 timers bag kameraet, så mon ikke der kan findes mere ekstra materiale??
Men jeg tror heller ikke at de sender mere ekstra materiale ud.
#15 Kalle Ferm 21 år siden
Jakob
#16 McPeter 21 år siden
#17 Kalle Ferm 21 år siden
Jakob
#18 SpielbergFreak 21 år siden
Folk er også tilfredse nu, hvem har brug for bedre lyd og billed end f.eks LOTR??!?!?!?
Bare rolig folks!!! det er jeg 120% sikker på!
V: Very
H: Horrible
S: Standard
#19 McPeter 21 år siden
Har du set Terminator 2 - 3D i Universal Studios? Fremtidens film styrer vel bl.a. både aircondition-anlægget, duft-udsenderen og den lille sprinkler i loftet?!? :-)
(Så kunne det til gengæld være at der måske blev noget ved at se alle de naturkatastrofe film?!)
#20 DarkLight 21 år siden
Så er det slut med 'natur'-film! :)