Gravatar

#1 filmz-Drengen Ortmann 21 år siden

Tja, læs overskriften. Er lidt i vildrede. har kun TOTR og TTT på de "dårlige" dvd udgaver og vil gerne have fingerene i de extened versions. Men hvis der kommer et ultimativt boxset i nærmeste fremtid (evt. efter eller samtidig med ROTK's dvd udgivelse) så vil jeg hellere købe boxsettet.
I'm shamed, I'm blamed, I'm judged unfairly.
Down - Stone the crow
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

Jeg tror ikke nogen har udtalt sig om noget i den retning, men hvis jeg skulle gætte ville jeg gætte: nej.

Jeg tror ikke der kan samles mere ekstramateriale end det der er i forvejen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

what he said!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 Hasselguff 21 år siden

Der har faktisk været snak om en samlet udgave med alle tre EE udgaver med måske endnu mere materiale. Det er endnu meget uvist men kostumedesigneren Dickson kom ved et tilfælde til at udtale sig om, at der skulle være "en gigantsik superudgave med alle tre film undervejs" og at hun derfor stadig havde noget arbejde der skulle ordnes.

Om hun herved hentyder til nye optagelser til ROTK EE DVD'en vides ikke, men holder man det sammen med både Jacksons og Richard Taylors ønsker om at ville fikse blandt andet Gollum lidt op i den første film er der en sandsynlighed for at det sker. Dicksons udtalelser har været postet på indtil flere store DVD sites i starten af december.

Så man ved aldrig...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

dammit...nægter at udskifte mine EE!!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 Kalle Ferm 21 år siden

Jeg venter da også på LOTRsuperduperdvdbokssettet. :-)
Det skal nok komme!

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 inflector 21 år siden

Jeg bliver til den vrede Zeus og ligger store områder i New Zealand øde hvis det sker. Det ville fandeme være at pisse alle de folk, der har købt EE op og ned af ryggen. Det kan ikke være rimeligt at folk bruger omkring 12-1300kr på nogle dvd udgivelser, for at de så kort efter kommer med noget endnu vildere.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 Kalle Ferm 21 år siden

That's life...
Det er set før i den branche. ;-)

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 filmz-Plimmer 21 år siden

Jeg glæder mig til at købe de "gamle" ee versioner billigt når folk skal have de "nye" versioner.. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#10 filmz-SHORTY-82 21 år siden

Jeg håber fandeme heller ikke at de kommer med en samlet udgave med endnu mere ekstra materiale. Men det skulle ikke undre mig!!! Men der er nu alligevel noget over at have de gode "gamle" EE udgaver...
Siger du Ringenes herre har du min opmærksomhed 100%

Skriv ny kommentar: