Jeg har 120 DVD film, som jeg gerne vil sælge til dig MEGET billigt! (: Der er Gysere, Action, Komedie, Thriller, TV-serier, Trilogier og meget, meget mere!
Der er bl.a.: Næsten alle af Fredag den. 13, alle scream filmene, klovn sæsoner, halloween, fast and the furious 1,2 og 3, Schwarzenegger film, Pusher 1,2 og 3, jim carrey film, spændings film, Jackass og MEGET mere!
Giv et bud enten her på siden, eller sms, eller ring til mig på 20583009. og så finder vi helt sikkert en fin pris (:
Det gør mig da ondt at læse den respons der kommer på dit indlæg - det her sted er åbenbart ikke overbelastet på nogen plan.... God fornøjelse - og husk at film kan ses i biografen :D
#1 filmz-Andersdamkjaer 15 år siden
Der er Gysere, Action, Komedie, Thriller, TV-serier, Trilogier og meget, meget mere!
Der er bl.a.: Næsten alle af Fredag den. 13, alle scream filmene, klovn sæsoner, halloween, fast and the furious 1,2 og 3, Schwarzenegger film, Pusher 1,2 og 3, jim carrey film, spændings film, Jackass og MEGET mere!
Giv et bud enten her på siden, eller sms, eller ring til mig på 20583009. og så finder vi helt sikkert en fin pris (:
#2 Yoda 15 år siden
#3 filmz-Andersdamkjaer 15 år siden
#4 filmz-Dane 15 år siden
#5 Bony 15 år siden
#6 sluppermand 15 år siden
#7 Bony 15 år siden
#8 Åkepool 15 år siden
Jeg kan bruge dem alle.
#9 Lord Beef Jerky 15 år siden
#10 filmz-JF69 15 år siden
Det gør mig da ondt at læse den respons der kommer på dit indlæg - det her sted er åbenbart ikke overbelastet på nogen plan....
God fornøjelse - og husk at film kan ses i biografen :D