Det er blevet tid til at rydde lidt op herhjemme, bl.a. i min beskedne Star Wars samling.
Laserdisc-titler:
Lost in Space Stargate As Good As It Gets Top Secret The Rocketeer Ace Ventura: Pet Detective Ace Ventura: When Nature Calls Lost Highway Outbreak The Lion King
Alle i god stand.
30 kr. pr stk eller samlet 250 kr
Star Wars Special Edition laserdiskboks
I god stand.
bud modtages, mindstepris 500 kr.
Star Wars Special Edition DVD-boks R3, koreansk udgave - stadig pakket ind i plastik.
bud modtages
Star Wars Special Edition VHS-boks - norsk udgave
I god stand.
bud modtages
Star Wars Episode IV-VI Special Edition, dansk udgave
I god stand.
100 kr
Star Wars Episode IV-VI originale udgaver, uden danske undertekster. Selve plastikcoveret har set bedre dage, men men resten er i film stand.
Jeg vil foretrække afhentning bl.a. fordi laserdisc ikke ligefrem er nemme at have med at gøre, men bliver det nødvendigt, så betaler køber for porto og indpakning.
Heller ikke her :) Men, jeg må sige at interessen efterhånden er falmet en del, så i virkeligheden har jeg bare en masse film stående der samler støv og intet andet.
Der var vist ikke den store interesse, så vi prøver igen. :)
Laserdisc-titler:
Lost in Space Stargate As Good As It Gets Top Secret The Rocketeer Ace Ventura: Pet Detective Ace Ventura: When Nature Calls Lost Highway Outbreak The Lion King
25 kr. pr stk eller samlet 200 kr
byd, mindstepris 500 kr.
Star Wars Special Edition DVD-boks R3, koreansk udgave - stadig pakket ind i plastik.
200 kr
byd
75 kr
Star Wars Episode IV-VI originale udgaver, uden danske undertekster. Selve plastikcoveret har set bedre dage, men men resten er i film stand.
#1 filmz-Kadann 19 år siden
Laserdisc-titler:
Lost in Space
Stargate
As Good As It Gets
Top Secret
The Rocketeer
Ace Ventura: Pet Detective
Ace Ventura: When Nature Calls
Lost Highway
Outbreak
The Lion King
Alle i god stand.
30 kr. pr stk eller samlet 250 kr
I god stand.
bud modtages, mindstepris 500 kr.
bud modtages
I god stand.
bud modtages
I god stand.
100 kr
bud modtages
Der kan ses billeder af de forskellige udgaver her: http://kadann.dk/filmpics/
Jeg vil foretrække afhentning bl.a. fordi laserdisc ikke ligefrem er nemme at have med at gøre, men bliver det nødvendigt, så betaler køber for porto og indpakning.
#2 filmz-cko 19 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#3 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Heller ikke her :) Men, jeg må sige at interessen efterhånden er falmet en del, så i virkeligheden har jeg bare en masse film stående der samler støv og intet andet.
#5 filt 19 år siden
#6 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har også selv lige solgt de fleste af mine LD til en god køber og ikke mindst en fornuftig pris.
Falmet interesse, hmmm hva' så med dine soundtracks ???... ska' vi også byde på dem ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Min soundtracks bliver pænt hvor de er :)
Jeg skærer bare ned på filmudgivelserne.. men jeg planlægger nu stadig at købe den store LD-boks med Star Wars filmene. :)
#8 filmz-Kadann 19 år siden
Laserdisc-titler:
Lost in Space
Stargate
As Good As It Gets
Top Secret
The Rocketeer
Ace Ventura: Pet Detective
Ace Ventura: When Nature Calls
Lost Highway
Outbreak
The Lion King
25 kr. pr stk eller samlet 200 kr
byd, mindstepris 500 kr.
200 kr
byd
75 kr
byd