Hej! Jeg leder efter silver filmene alle sammen fordi at jeg gerne villeha at minlillesøster skal se dem, fordi jeg selv har set dem i mine barndom. Hilsen goamaster
nu er jeg bare nysgerrig: er det de film som også jeg har efterlyst i mit indlæg i forum under tagwall med navnet "Udfordring til alle tegnefilm-kendere"??
Læste at der mangler 5 serier i den danske udgave på vhs.. nogle der ved hvad de scener handler om da jeg ikke selv kan se et tydeligt spring i tiden som nogle påstår der er?
Scanbox udgiver 10 eller 12 afsnit en gang i løbet af næste år med undertekster samt dansk dub (efter sigende), så det er måske værd at vente på.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg solgte hele min kopi af serien da jeg var omkring 13år gammel. Ville gerne se dem på Engelsk, bare fordi den danske oversættelse er så utrolig dårlig!
#8 Det er jeg nu ikke så sikker på, at du har ret i, men det kan jeg fortælle dig med sikkerhed i løbet af et par uger - I'll keep ya'll posted ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-goamaster 21 år siden
Jeg leder efter silver filmene alle sammen fordi at jeg gerne villeha at minlillesøster skal se dem, fordi jeg selv har set dem i mine barndom.
Hilsen goamaster
#2 filmz-MostiKal 21 år siden
#3 Scherlund 21 år siden
#4 filmz-JuuL 21 år siden
#5 filmz-MostiKal 21 år siden
#6 21 år siden
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 21 år siden
Efter sigende har scanbox mistet rettighederne til silver og det er derfor højst utænkeligt at de udgiver noget som helst. (censur) Scanbox!!
#9 filmz-brint 21 år siden
#10 filmz-yoshimura 21 år siden