R2 DK City Of Ghosts Dobermann Heist (Papcover) Mark Of A Murderer Jackie Brown Matrix Matrix Reloaded Reservoir Dogs aka. Håndlangerne (On-Air-Video) Robin Hood - Helte i Strømpebukser Rundt Om Smith She's All That Urban Legend Urban Legend - Final Cut You Got Served
R2 UK Heat (Papcover)
R1 Spy Game The Score The Sum Off All Fears Walt Disney Treasures - The Chronological Donald vol. 1 (Tin boks) Walt Disney Treasures - The Complete Pluto (Tin boks, men har desværre fået en mindre bule på tin boksens forside og en mindre på bagsiden. (En kærlig hilsen fra Onkel Axel))
R3 Training Day (Papcover)
Kom med nogle bud! (Her eller send en pm.)
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Jeg synes lige, at jeg vil gøre opmærksom på, at On-Air-Video's udgave af Håndlangerne er noget af det mest morsomme jeg har set: Man skal lede længe efter lige så elendige danske undertekster...
Nogen der ved, om det er generelt for On-Air-Video? (undskyld jeg lige bruger salgstråden til dette spørgsmål)
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#1 filmz-The-Real-1 19 år siden
City Of Ghosts
Dobermann
Heist (Papcover)
Mark Of A Murderer
Jackie Brown
Matrix
Matrix Reloaded
Reservoir Dogs aka. Håndlangerne (On-Air-Video)
Robin Hood - Helte i Strømpebukser
Rundt Om Smith
She's All That
Urban Legend
Urban Legend - Final Cut
You Got Served
R2 UK
Heat (Papcover)
R1
Spy Game
The Score
The Sum Off All Fears
Walt Disney Treasures - The Chronological Donald vol. 1 (Tin boks)
Walt Disney Treasures - The Complete Pluto (Tin boks, men har desværre fået en mindre bule på tin boksens forside og en mindre på bagsiden. (En kærlig hilsen fra Onkel Axel))
R3
Training Day (Papcover)
Kom med nogle bud! (Her eller send en pm.)
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#2 filmz-habitat 19 år siden
You Got Served 45 + porto ?
Dobermann 40 + porto ?
Bor i Skanderborg, men kan nemt mødes i Århus ^^
#3 zombieman 19 år siden
#4 dolphinfriendly 19 år siden
#5 filmz-The-Real-1 19 år siden
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#6 filmz-jackjazz 19 år siden
Nogen der ved, om det er generelt for On-Air-Video? (undskyld jeg lige bruger salgstråden til dette spørgsmål)
//JackJazz