Jeg har stadig problmer med NetBank, men 35 kr. til "Children of Men" kan jeg godt finde, da det jo var den udgave du anbefalede mig, men skal bare lige finde de sidste penge til eventuelt CEO3K.
Tomme Huse - Jo, bestemt ser frem til flere anbefalinger fra din side, så skal vi finde en dag og stikke hovederne sammen og få os en snak ;)
#1 aknot 16 år siden
Jeg har lagt listen på min egen hjemmeside, så den er lidt lettere for mig at holde.
Listen: Her er lidt DVD, PC-spil og et par Blu-ray.
Køber betaler forsendelsen, eller det kan hentes Kbh V.
#2 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
DVD - Children of Men - 2 disk SE, R2
BD - Close Entounters of the Third Kind - 30th anniversary ultimate edition, stadig i folie
Kunne godt have interesse, så lad mig lige checke min bankbeholdning når Posthuset åbner senere i dag :)
Har lige fået set "Tomme Huse" igår som du anbefalede ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 b e c h 16 år siden
Hvis ikke C1200 napper Children of men, så vil jeg gerne...
#4 aknot 16 år siden
du giver bare lyd når du har været i din virtuelle bank.
Kunne du lide den? Altså Tomme Huse.
#3 Det er en aftale.
#5 MakeItMonkey 16 år siden
#6 aknot 16 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Jeg har stadig problmer med NetBank, men 35 kr. til "Children of Men" kan jeg godt finde, da det jo var den udgave du anbefalede mig, men skal bare lige finde de sidste penge til eventuelt CEO3K.
Tomme Huse - Jo, bestemt ser frem til flere anbefalinger fra din side, så skal vi finde en dag og stikke hovederne sammen og få os en snak ;)
#8 aknot 16 år siden
#7 PM
#9 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
#10 aknot 16 år siden
Man er velkommen til at komme med bud på filmene hvis man syntes de er for dyre.