Gravatar

#1 filmz-female cenobite 18 år siden

Dette er ikke en auktion endnu, så i kan sagtens komme med bud herinde. Hvis jeg laver det til en auktion vil bud kun blive accepteret inde på dhbf!

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic...
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 18 år siden

Alien vs Predator Monster Box 1.000,- ?

(Lige siden jeg kom hjem fra Japan har jeg fortrudt, at jeg ikke købte den dernede, såeh ...)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-female cenobite 18 år siden

Kan du afhente den nu?
Gravatar

#4 Patriarch 18 år siden

Du kan jo lade være med at svare hvis det drejer sig om at du skylder penge til rockere eller sådan noget... men jeg bliver helt nysgærrig - hvorfor skal du bruge penge SÅ hurtigt? :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 filmz-female cenobite 18 år siden

LoL, så slemt er det heller ikke. Men har brug for pengene. Det er en lidt personlig sag, så kan desværre ikke sige mere :)
Gravatar

#6 Bates 18 år siden

Du skal garanteret købe det der hassssss for alle pengene :D
Gravatar

#7 Patriarch 18 år siden

cool, cool... :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 18 år siden

#3 Nej, desværre. Mandag er eneste mulighed, så den ryger nok til anden side, forestiller jeg mig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-female cenobite 18 år siden

Nej du kan sagtens reservere den til mandag, men så vil jeg helst ikke sælge den for 1000kr :)
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 18 år siden

#9 Du skal ikke reservere den, men hvis du ikke er kommet af med den mandag, vender jeg tilbage med et bud. Held og lykke med indsamlingen. Håber, det går til et RIGTIG godt formål.

Skriv ny kommentar: