(Lige siden jeg kom hjem fra Japan har jeg fortrudt, at jeg ikke købte den dernede, såeh ...)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Du kan jo lade være med at svare hvis det drejer sig om at du skylder penge til rockere eller sådan noget... men jeg bliver helt nysgærrig - hvorfor skal du bruge penge SÅ hurtigt? :)
#3 Nej, desværre. Mandag er eneste mulighed, så den ryger nok til anden side, forestiller jeg mig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#9 Du skal ikke reservere den, men hvis du ikke er kommet af med den mandag, vender jeg tilbage med et bud. Held og lykke med indsamlingen. Håber, det går til et RIGTIG godt formål.
#1 filmz-female cenobite 18 år siden
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic...
No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 filmz-yoshimura 18 år siden
(Lige siden jeg kom hjem fra Japan har jeg fortrudt, at jeg ikke købte den dernede, såeh ...)
#3 filmz-female cenobite 18 år siden
#4 Patriarch 18 år siden
#5 filmz-female cenobite 18 år siden
#6 Bates 18 år siden
#7 Patriarch 18 år siden
cool, cool... :)
#8 filmz-yoshimura 18 år siden
#9 filmz-female cenobite 18 år siden
#10 filmz-yoshimura 18 år siden