Vores DVD holder projekt er kommet en del længere siden sidst. Hvis alt går efter planen, så bliver det indenfor det næste halve år. Grunden til at det tager tid er at vi begge har andet arbejde og det er ikke ligefrem et produkt, som man kan leve af at sælge.
Det kunne være vi skulle opfinde sådan en smart maskine man kan smide sit snavsede tøj ind i, og så vasker den det, så slipper man for det skide vaskebræt!
Denne gang, hvis alt går vel, bliver de fremstillet i aluminium.
Det ser nu ud til at den fint kan bruges til almindlige covers.
Kan du ikke fortælle, hvad det helt præcis er du leder efter? Hvad skal de kunne holde? Jeg antager, at de skal stå på reolen med en enkelt dvd i, og der passede de fint. Jeg drager op til Ikea en af dagene og prøver at købe et par stykker, så skal jeg nok fortælle hvad de kan tage.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-Mou1985 19 år siden
Nogen der ved hvor på nettet man kan finde dvd-holdere?
Så ville jeg da nemlig lige blive meget glad..
#2 dyg 19 år siden
Jeg er selv på jagt efter en holder, der også kan tage større bokaer.
#3 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 filt 19 år siden
#5 SpielbergFreak 19 år siden
Det kunne være vi skulle opfinde sådan en smart maskine man kan smide sit snavsede tøj ind i, og så vasker den det, så slipper man for det skide vaskebræt!
Denne gang, hvis alt går vel, bliver de fremstillet i aluminium.
#6 filt 19 år siden
#7 filmz-Mou1985 19 år siden
andre bud?
#8 dyg 19 år siden
Kan du ikke fortælle, hvad det helt præcis er du leder efter? Hvad skal de kunne holde? Jeg antager, at de skal stå på reolen med en enkelt dvd i, og der passede de fint. Jeg drager op til Ikea en af dagene og prøver at købe et par stykker, så skal jeg nok fortælle hvad de kan tage.
#9 McPeter 19 år siden
Har du links til billeder af dem stadig?
#10 elwood 19 år siden
Jamen jeg glæder mig da til at høre nyt nu har jeg fået omrokeret lidt i min opstilling, så et par pæne holder, kunne pynte gevaldig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"