Har fundet en hjemmeside ved navn mcdvd.dk, der består af en samling af andre hjemmesider. På den måde kan man ved at søge på en titel se det billigste sted man kan købe den. Jeg synes dog deres priser er en anelse for bemærkelsesværdige. Har fundet serier der andre steder står til 1000kr, men over mcdvd kun koster det halve.
Ville da høre om der var nogen der har haft nogen erfaringer med hjemmesiden og om man kan stole på deres produkter de tilbyder.
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Det er blot en pris/forhandlerdatabase, ligesom edbpriser.dk, der henter priser fra en god portion forhandlere og giver os forbrugere en mulighed for at finde de bedste priser på de film vi leder efter.
Mcdvd.dk tilbyder jo ikke nogen produkter som sådan, den formidler bare andre siders priser og sparer os tiden med at tjekke alle sammen. Jeg bruger den meget og ahr kun været glad for den.
Når du nævner der er mistænkeligt billige serier, kunne dte godt lyde som om du ikke er vant til at købe fra udlandet. Husk at være opmærksom på toldrisiko og regioner.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
mcdvd.dk er skam fin nok - det er en side der sammenligner priser fra forskellige netshops. Siden sælger som sådan ikke noget, men linker bare til de butikker der gør.
Og ja, man kan finde nogle enormt gode tilbud igennem siden, men vær opmærksom på at nogle af siderne er US eller UK så der kan være fare for told.
Jeg bruger mcdvd.dk daglig, bl.a. pga den funktion med prisændringer hvor man kan se nyligt nedsatte titler. Kan VARMT anbefale siden.
Det var også forkert formuleret. Mente selvfølgelige priserne hjemmesiderne over mcdvd tilbyder. Er dog vant til at gøre handel over udlandske hjemmesider, men har bare aldrig støt på priser så billigt. Men det lyder som at den kan stoles på. Så mange tak :)
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
#6 Det er 25 % moms og (hvis forsendelsens værdi er over en vis grænse) også et par procent i told. Derudover betaler man et gebyr på 150,- til Post Danmark.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Atheos 16 år siden
Jeg synes dog deres priser er en anelse for bemærkelsesværdige. Har fundet serier der andre steder står til 1000kr, men over mcdvd kun koster det halve.
Ville da høre om der var nogen der har haft nogen erfaringer med hjemmesiden og om man kan stole på deres produkter de tilbyder.
#2 filmz-Kadann 16 år siden
Det er blot en pris/forhandlerdatabase, ligesom edbpriser.dk, der henter priser fra en god portion forhandlere og giver os forbrugere en mulighed for at finde de bedste priser på de film vi leder efter.
#3 lagoni 16 år siden
Når du nævner der er mistænkeligt billige serier, kunne dte godt lyde som om du ikke er vant til at købe fra udlandet. Husk at være opmærksom på toldrisiko og regioner.
#4 McPeter 16 år siden
Og ja, man kan finde nogle enormt gode tilbud igennem siden, men vær opmærksom på at nogle af siderne er US eller UK så der kan være fare for told.
Jeg bruger mcdvd.dk daglig, bl.a. pga den funktion med prisændringer hvor man kan se nyligt nedsatte titler. Kan VARMT anbefale siden.
#5 Atheos 16 år siden
Så mange tak :)
#6 Atheos 16 år siden
#7 McPeter 16 år siden
http://cyberzed.dk/told.html
Gebyret er på 150kr + selve tolden.
#8 filmz-yoshimura 16 år siden
#9 filmz-yoshimura 16 år siden
#10 Atheos 16 år siden
Det er stadig billiger at bestille over mcdvd selv om varen bliver snuppet i tolden xD
tror jeg ruger den hjemmeside fremover ;)