Gravatar

#1 filmz-JC10 17 år siden

Ved i om man kan, og hvis ja hvor man kan købe Miller Crossing med danske undertekster?
Gravatar

#2 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Den er ikke udgivet med danske tekster. Men du kan købe den engelske udgave billigt hos play.com. Den har svenske tekster, hvis det er nogen hjælp?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#3 McPeter 17 år siden

Nu har jeg ikke lige tjekket hvad den koster hos play, men den koster vidst 100kr i Fona 2000. Dog stadig kun med engelske subs. Men under alle omstændigheder er den bestemt et køb værd.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 Kalle Ferm 17 år siden

Ja, men den er faktisk lidt svær at forstå til tider, hvis jeg husker ret.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 chandler75 17 år siden

Man skal i hvert fald helst have den med engelske subs. Der bliver snakket meget til tider og især Gabriel Byrnes irske accent kan være lidt svær at tyde.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 dolphinfriendly 17 år siden

"Miller's Crossing" har jeg set til en 50'er i Fona 2000, men om det var med danske undertekster ved jeg ikke. Det bør ikke afholde dig fra at købe den, det er klart blandt Coen brødernes bedste film sammen med "Barton Fink", "Big Lebowsky", "Fargo" og "Blood Simple".

Gravatar

#7 filmz-JC10 17 år siden

Tak for svarene :)
Men ved i så hvor man kan få den med norske undertekster da jeg synes det er nemmere at læse end svensk
Gravatar

#8 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Jeg har åbenbart taget fejl, beklager...

Hvis man ser på bagsiden af coveret her og forstørrer billedet, så ser det faktisk ud til, at den her både har norske OG danske undertekster. Det mærkelige er, at der tilsyneladende ikke er nogen danske webshops, der fører den, og den står heller ikke på distributørens danske hjemmeside?!

Norsk webshop

Cdon.com sælger den også fra deres norske hjemmeside og bekræfter, at der er danske tekster på, mens den sjovt nok ikke sælges fra deres danske side. Her kan man kun købe den svenske udgave, uden danske tekster! Det kunne godt tyde på, at den danske udgave officielt er udgået hos distributøren herhjemme. Hvis du kan leve med et norsk cover, så kan du købe den her:

Norsk cdon.com
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#9 McPeter 17 år siden

Mærkeligt med to udgaver der er så tæt på identiske og så har de fjolser glemt dk subs på den ene. Hvis jeg havde penge nok ville jeg sgu nok købe den norske disc og lægge over i mit UK cover. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10 inflector 17 år siden

Ja det er faktisk en film hvor man savner danske tekser. Mener nu ellers selv at jeg er rimelig habil til at forstå engelsk, men der er mange gamle udtryk man ikke lige kender. Det er forøvrigt en rigtig god film.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: