hvis du har nogle af disse dvd'er til salg eller bytte så skriv lige... Star wars eps. 1, Matrix 2 Reloaded, Blade 1 & 2, Pulp Fiction, Usual Suspeckts, Braveheart, Gladiator, Star Wars eps. 4-5-6 (stadig på dvd).
Star Wars 4-6 er ikke kommet på DVD. Kun nogle halv-ulovlige laserdisc-rip udgaver.. så dem skal du ikke regne med at finde, før Lucas tager sig sammen til at udgive dem.
Nogle gange er det faktisk billigere at købe dem som nye, fordi dvd'er er ved at blive ret billige. Du kan fx få Pulp Fiction 2-disc til 100 kr hos axelmusic, jeg tror ikke der er særlig mange der er villige til at sælge sådan en film billigere når de først har købt den :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 Hvis du ikke kan finde "Star Wars Episode I" på tilbud nogen steder, så jeg en region 1-version af filmen liggende som du gerne må købe for en hund (møntfoden, ikke vovsen).
Ej, bortset fra det - er der nogen der har set SW Ep.I på tilbud nogen steder og så fald hvor og til hvor meget (den findes på 2-disc ligesom Ep.II, ik?)
#1 filmz-Marcolino 21 år siden
Star wars eps. 1, Matrix 2 Reloaded, Blade 1 & 2, Pulp Fiction, Usual Suspeckts, Braveheart, Gladiator, Star Wars eps. 4-5-6 (stadig på dvd).
#2 filmz-Kadann 21 år siden
#3 lagoni 21 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 Michael Andersen 21 år siden
Hvis du ikke kan finde "Star Wars Episode I" på tilbud nogen steder, så jeg en region 1-version af filmen liggende som du gerne må købe for en hund (møntfoden, ikke vovsen).
#6 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#7 Patriarch 21 år siden
#8 McPeter 21 år siden
Ej, bortset fra det - er der nogen der har set SW Ep.I på tilbud nogen steder og så fald hvor og til hvor meget (den findes på 2-disc ligesom Ep.II, ik?)
#9 Kalle Ferm 21 år siden
Man kan få den i en papæske med 2eren. Det er nok det billigste.
Jakob
#10 McPeter 21 år siden