Gravatar

#1 filmz-brugtefilm.com 15 år siden

Hej Allesammen! Vi er en nystartet webshop som formidler brugte film sælger mellem køber. så hvis i ligger inde med nogle dvd film eller bluray film i skal have solgt er i velkommen til at kigge forbi www.brugtefilm.com eller www.blurayshoppen.com vi laver alt det administrative og alt i skal tænke på er at sende filmen og tælle pengene! Hav en god dag alle sammen!
Gravatar

#2 lagoni 15 år siden

Er det ikke ldit misvisende at begge links leder til samme side? Virker ikke smart at man kan købe dvd'er gennem blurayshoppen.com.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmz-brugtefilm.com 15 år siden

jo det er rigtigt men det er også fordi det er vores idé at sælge brugte bluray film gennem denne shop.
Gravatar

#4 lagoni 15 år siden

#3 - så skulle I måske vente med at linke til blurayshoppen? Hvorfor ikke bare køre det hele over et link?

Hvor meget er forsendelse? Jeg synes ikke lige jeg kan finde det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 filmz-brugtefilm.com 15 år siden

jo det er rigtigt det er også en fejl fra vores side da vi startede med www.blurayshoppen.com men vi har så købt www.brugtefilm.com senere.

forsendelse er max 15kr.
Gravatar

#6 filmz-brugtefilm.com 15 år siden

ideen med det hele er at hvis man har nogle film man vil sælge kontakter man os og vi står så for det hele, laver beskrivelse og billed osv. lægger det ud i shoppen og så køber folk de film de vil have og så sørger vi for at få det hele ordnet, og kontakter sælger som så sender filmene.
Gravatar

#7 filmz-Kadann 15 år siden

For at blive taget mere seriøst, bør I nok hyre en eller anden til at gennemgå siden for stavefejl o.s.v.

Det generer bl.a. mit øje at man konsekvent skriver Dvd, i stedet for DVD eller dvd og logoet i toppen af siden bør også rettes til.

Det er måske skønhedsfejl, men sådanne fejl siger "sjusk" i mine øjne og tænker jeg dét, vi jeg også tænke over om resten af forretningen er ligeså sjusket.

Edit: Jeg finder det også en smule underligt at butikken, ifølge CVR-nummeret, er en konsulentvirksomhed med adresse et andet sted, end den adresse, der står på siden.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#8 filmz-brugtefilm.com 15 år siden

I kan tro vi arbejder på højtryk. men tak for kritik. det er på den måde man bliver bedere.
Gravatar

#9 filmz-brugtefilm.com 15 år siden

Det er fordi vi er et IT Support Firma. Med det her som Bi Beskæftigelse. Som du jo så sikkert har undersøgt på Cvr.dk hedder vi sung and partners men vi er ved at lave et nyt cvr nr. Dette er kun midlertidigt, så det hele kører lovligt.
Gravatar

#10 mvejen 15 år siden

Fedt at i ikke engang har fjernet template teksten fra de udenlandske forsider, det burde i have gjort noget ved før i begyndte at markedsføre jer selv. Eller i det mindste fjerne denne funktionalitet indtil i er klar. Og som Kadann skriver bør i nok får jer et logo på siden.

Generelt burde i lukke siden ned indtil i er klar, i vinder ikke noget ved at markedsføre en halvfærdig side, konsekvensen er at førstegangs besøgende bliver skræmt væk fra at besøge jeres side igen, da det virker uprofessionelt.

Skriv ny kommentar: