Peter Weir: Director's Box - giv et bud indeholder The Plumber, The Last Wave, The Cars that Ate Paris (indeholdt oprindeligt også Picnic at Hanging Rock, så der er en 'tom plads')
Spider-Man 2 Collector's DVD Gift Set - giv et bud kan ses lidt nede på denne side
The Lord of the Rings: Return of the King EE R3 (4 disks) - 40 kr
Scrubs sæson 1-2, 4-7 - 60 kr pr stk
V (den originale) med tysk cover, men bl.a. engelske undertekster - 50 kr Ikke 'spin-off serien', men ellers alt
Taxi 1+2 (de franske), engelske undertekster - 30 kr
This is Spinal Tap 2-disc SE R2 - 30 kr
The Rocky Horror Picture Show SE (2-disc) - 30 kr
Taken (serien, 6 disks) - 60 kr
Lydbøger, 40 kr pr stk Jens Christian Grøndahl: Fire dage i marts Hanne-Vibeke Holst: Dronningeofret
Gives væk: Mona Lisa Smile, Bruce den Almægtige, Pyrus på pletten - alle i små papcovers (dem der man får med når man køber bladet) Mission to Mars, Snake Eyes, Pret A Porter, In the Bedroom (blandede regioner, ingen R2)
#6 - jeg sælger den kun fordi jeg har købt den på BD :)
#7 - laver lige en edit: jeg tror den er lidt for besværlig og dyr at sende, så forbeholder mig retten meget gerne retten til at sælge til en i Odense helst. Har efter første indlæg haft den til salg andetsteds også.
Enkelt-dvd'er vil jeg dog gerne sende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er nok en rimelig elendig sælger, men vil lige gøre opmærksom på at det ser ud til TP har Weir-boksen ret billigt (tak til Skeloboy for link). Spøjst, havde ellers haft ret svært ved at finde den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er nok en rimelig elendig sælger, men vil lige gøre opmærksom på at det ser ud til TP har Weir-boksen ret billigt (tak til Skeloboy for link). Spøjst, havde ellers haft ret svært ved at finde den.
Var det Facebook fik du et tryk.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1 lagoni 14 år siden
indeholder The Plumber, The Last Wave, The Cars that Ate Paris (indeholdt oprindeligt også Picnic at Hanging Rock, så der er en 'tom plads')
Spider-Man 2 Collector's DVD Gift Set - giv et bud
kan ses lidt nede på denne side
The Lord of the Rings: Return of the King EE R3 (4 disks) - 40 kr
Scrubs sæson 1-2, 4-7 - 60 kr pr stk
V (den originale) med tysk cover, men bl.a. engelske undertekster - 50 kr
Ikke 'spin-off serien', men ellers alt
Taxi 1+2 (de franske), engelske undertekster - 30 kr
This is Spinal Tap 2-disc SE R2 - 30 kr
The Rocky Horror Picture Show SE (2-disc) - 30 kr
Taken (serien, 6 disks) - 60 kr
Lydbøger, 40 kr pr stk
Jens Christian Grøndahl: Fire dage i marts
Hanne-Vibeke Holst: Dronningeofret
Gives væk:
Mona Lisa Smile, Bruce den Almægtige, Pyrus på pletten - alle i små papcovers (dem der man får med når man køber bladet)
Mission to Mars, Snake Eyes, Pret A Porter, In the Bedroom (blandede regioner, ingen R2)
Mp3-afspiller Creative Zen Stone, 1 GB, rød (ingen høretelefoner) - 60 kr
Jeg har desuden en gammel cykel, som jeg giver væk :)
Alt kan afhentes (evt. leveres) i Odense. Sendes ikke.
#2 MOVIE1000 14 år siden
#3 lagoni 14 år siden
#4 lagoni 14 år siden
Scrubs s4 er solgt.
Jeg har fået fat i Picnic at Hanging Rock til Peter Weir-boksen.
#5 lagoni 14 år siden
#6 Stilund 14 år siden
#7 Steffan Rasmussen 14 år siden
#8 lagoni 14 år siden
#7 - laver lige en edit: jeg tror den er lidt for besværlig og dyr at sende, så forbeholder mig retten meget gerne retten til at sælge til en i Odense helst. Har efter første indlæg haft den til salg andetsteds også.
Enkelt-dvd'er vil jeg dog gerne sende.
#9 lagoni 14 år siden
#10 Steffan Rasmussen 14 år siden
Var det Facebook fik du et tryk.