Øverst er min egen plakat fra en re-release (formentligt fra 1970'erne). Nedenunder er den originale fra den danske premiere. Heritage solgte et flot, linen backed eksemplar af den nederste for kun halvanden måned siden. Læg i øvrigt mærke til kanonen på tegningen. Der er et eller andet helt galt med dimensionerne.
Jeg mener, at der eksisterer mindst en - muligvis to - andre varianter fra senere re-releases.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ja, meget. Kristensen, der har postet den, har set filmen, og han påstår, at den er den bedste nye giallo i lang tid. Jeg glæder mig til at få den at se. Jeg mødte forøvrigt instruktøren i Husets biograf i København for et par måneder siden, hvor han skulle se et par gyserfilm sammen med kæresten. Han havde været i Lund i forbindelse med filmfestivalen der.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#1 Movieposter.dk 15 år siden
Jeg har en størrre samling originale danske og amerikanske filmplakater jeg sælger ud af. Der er plakater fra 50'erne og op til i dag.
Af gamle plakater kan eksempelvis nævnes My Fair Lady, Return of The Jedi, Den Gode Den Onde og Den Grusomme, Dirty Harry og mange flere.
Af nyere plakater kan nævnes Twilight, New Moon, diverse Harry Potter, Star Wars Episode II, Lord of the Rings, Quantum of Solace og Wanted.
Men der er som sagt mange flere.
Send mig en mail på [email protected] hvis der er noget du er interesseret i.
Hilsen
Thomas
www.movieposter.dk
#2 MOVIE1000 15 år siden
#3 Bony 15 år siden
#4 Skeloboy 15 år siden
Og et par specifikke spørgsmål: hvad med fra disse film: Blade Runner, Raging Bull?
EDIT: har nu været inde på siden...og jeg venter lige med alle spørgsmål indtil siden er oppe:)
#5 Bony 15 år siden
Hvis jeg havde været dig, så tror jeg måske at jeg havde ventet med annonceringen til hjemmesiden var klar. :)
#6 Skeloboy 15 år siden
Og hvor meget koster de?
#7 Thomsen 15 år siden
http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?p=18839#18839
Øverst er min egen plakat fra en re-release (formentligt fra 1970'erne). Nedenunder er den originale fra den danske premiere. Heritage solgte et flot, linen backed eksemplar af den nederste for kun halvanden måned siden. Læg i øvrigt mærke til kanonen på tegningen. Der er et eller andet helt galt med dimensionerne.
Jeg mener, at der eksisterer mindst en - muligvis to - andre varianter fra senere re-releases.
#8 Bony 15 år siden
#9 Thomsen 15 år siden
#10 dyg 15 år siden