# 3 Fox i England var faktisk blandt de første, som udsendte VHS i WS tilbage i 90'erne og ikke mindst i HiFI/Dolby Stereo. Det havde et for datiden fedt slogan "Widescreen - as they were ment to be seen !"
Jeg har flere fra dengang fx Die Hard, Alien m.fl. som faktisk kvalitetsmessigt er bedre end mange af de bånd som kommer i dag.
Jeg har selv de tre VHS'er (hvis altså det er dem i "as they were meant to be seen" serien), og vil anbefale folk at købe dem, da det drejer sig om de tre helt originale udgaver, som der overhovedet ikke er pillet ved på nogen måde. De danske VHS'er i blå cases er peppet lidt op hvad angår lyssværdene, blasterskud o.s.v. men de tre engelske her er altså de helt originale udgaver... Selvfølgelig også uden dårlige computereffekter o.s.v. ;)
Jeg mener også at de kun findes i lettere manipulerede udgaver på laserdisc, men er dog ikke helt sikker.
#1 kim clausen 21 år siden
(Digitally Remastered lettebox version, Dolby Surround)
THE EMPIRE STRIKES BACK
RETURN OF THE JEDI
Sælges kun samlet - gi' et bud!
#2 kim clausen 21 år siden
#3 filt 21 år siden
#4 dyg 21 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg har flere fra dengang fx Die Hard, Alien m.fl. som faktisk kvalitetsmessigt er bedre end mange af de bånd som kommer i dag.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 filmz-bokaJ 21 år siden
Jeg mener også at de kun findes i lettere manipulerede udgaver på laserdisc, men er dog ikke helt sikker.
#7 filmz-master_obi-one 20 år siden
#8 filmz-Kadann 20 år siden
Prøv lige at se datoen på det første indlæg.
#9 filmz-sanjo 20 år siden
Du ved ikke hvordan man byder på dem... Hehe. Hvad med at byde med penge? ;)
#10 filmz-sw 20 år siden
Kender jo ikke kvalitet eller noget...