Jeg er også meget interesseret. Jeg er specielt interesseret i Heidegger og Sartre, da jeg skal skrive SSO om eksistentialisme, men der er også andre bøger i blandt, som jeg kunne tænke mig. Så krydser lidt fingre for de ikke er blevet snuppet endnu :)
Jeg har ikke hørt noget fra ceviv endnu, men jeg vil foretrække at sælge alle samlet (det er nu også en god pris), da det lader til at være en mulighed.
Lad høre fra jer.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#14 Nej, det er uden porto (ellers ville der ikke være mange kroner til overs til mig selv). Alle understregninger er med blyant.
Der kan evt. arrangeres afhentning i indre by/Nørreport St., da jeg er i byen et par gange om ugen (næste gang tirsdag den 2/1).
#16 Jeg vender tilbage, hvis hele stakken ikke finder en aftager.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
DER ER ENDNU INGEN, DER ER KOMMET MED ET ENDELIGT BUD, SÅ INTET ER SOLGT. FØRST TIL MØLLE (ENDELIGT AFTALT HANDEL) ELLER HØJESTE BUD.
#11 dolphinfriendly 18 år siden
#12 filmz-ataris 18 år siden
#13 filmz-yoshimura 18 år siden
Jeg har ikke hørt noget fra ceviv endnu, men jeg vil foretrække at sælge alle samlet (det er nu også en god pris), da det lader til at være en mulighed.
Lad høre fra jer.
#14 filt 18 år siden
#15 filmz-ataris 18 år siden
#16 jessup 18 år siden
#17 filmz-yoshimura 18 år siden
Der kan evt. arrangeres afhentning i indre by/Nørreport St., da jeg er i byen et par gange om ugen (næste gang tirsdag den 2/1).
#16 Jeg vender tilbage, hvis hele stakken ikke finder en aftager.
#18 dyg 18 år siden
#19 filmz-yoshimura 18 år siden
#20 filmz-ataris 18 år siden
Bare lige et spørgsmål - hvor meget ca. kan man forvente at komme af med i porto?