Gravatar

#21 filmz-yoshimura 18 år siden

#20 Ingen anelse, men jeg vil tro, at det bliver omkring 100,- da det jo er en temmelig tung sag. Men jeg sender dem gerne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#22 filmz-ataris 18 år siden

#21 - Ok, det lyder godt. For hvis jeg vinder auktionen, vil jeg ikke rigtigt have mulighed for at afhente i Kbh (jeg bor i det kolde Nordjylland)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#23 filmz-yoshimura 18 år siden

#22 Jeg ved ikke rigtigt, om vi skal kalde det en auktion, men lad os sige, at tråden lukker klokken 20.00 i aften. Så kan alle nå at være med. I mellemtiden tjekker jeg lige hos PostDK mht. porto.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#24 filmz-ataris 18 år siden

#23 - Havde ikke lige et bedre ord for det :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#25 filmz-Chemic 18 år siden

Hvis 200 er højeste bud for det hele så byder jeg sgu gerne 250!
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#26 filmz-yoshimura 18 år siden

#25 Det er i orden. Husk lige, at det er uden forsendelse. Jeg tjekker prisen med Post DK, og så sender jeg en PM med det fulde beløb samt kontooplysninger m.m.
Gravatar

#27 filmz-Chemic 18 år siden

Super! Glæder mig :oD
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#28 davenport 18 år siden

How did it all end?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 18 år siden

De røg af sted til Chemic, som efter sigende skulle være tilfreds med handlen.
Gravatar

#30 filmz-Chemic 18 år siden

Nemlig... Meget tilfreds ;o)

Skriv ny kommentar: