Hejsa... Er der nogle af jer 80'er drenge der har nogle gamle legetøjstransformers i vil af med billigt?
Nu er knægten begyndt at se det fede i transformers, men jeg synes sku' de nye er for grimme, og lidt over hans niveau rent teknisk. Så jeg tænkte han evt. skulle have noget kræm fra den gang far var dreng.
Havde selv en million af dem, men de er smidt ud nu (tak mor). Har søgt på den blå avis, men der er intet...
ps: Det gamle turtles legetøj kunne også have interesse. Hvem kunne vide at det vi selv legede med ville få revival 20 år senere?
Jeg har en masse gammelt transformers liggende, mit turtles tror jeg er soldt. Problemet er bare at det også tilhører min storebror, som aldrig vil af med det. Ellers ville jeg hellere end gerne sælge det :)
Men held og lykke med søgningen. (Der var sgu noget magisk over legetøjet den gang) :)
Jeg så forleden i BR i Næstved, at de har relanceret de klassiske Turtles-figurer i anledning af 25-års jubilæet. Det kunne måske lette questen lidt, hvis du bare går efter det klassiske design?
Det er dog ikke dem alder, årene har været lige nådige ved ... Med nutidens målestok ser f.eks. især Splinter-figuren ret ræddelig ud. Nåja, det gjorde han vel egentlig allerede dengang. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 Patriarch 15 år siden
Nu er knægten begyndt at se det fede i transformers, men jeg synes sku' de nye er for grimme, og lidt over hans niveau rent teknisk. Så jeg tænkte han evt. skulle have noget kræm fra den gang far var dreng.
Havde selv en million af dem, men de er smidt ud nu (tak mor). Har søgt på den blå avis, men der er intet...
ps: Det gamle turtles legetøj kunne også have interesse. Hvem kunne vide at det vi selv legede med ville få revival 20 år senere?
#2 PredatorX 15 år siden
Jeg skal selv have købt GI Joe til min datter så jeg kan lege med:-D
#3 Pytter 15 år siden
Problemet er bare at det også tilhører min storebror, som aldrig vil af med det.
Ellers ville jeg hellere end gerne sælge det :)
Men held og lykke med søgningen. (Der var sgu noget magisk over legetøjet den gang) :)
#4 Patriarch 15 år siden
Nå, turtles kan man få smidt i nakken på dba.dk - så det er ikke så aktuelt.
Men billige transformers har stadig interesse :)
Ebay er lidt et last-resort.
#5 evermind 15 år siden
Det er dog ikke dem alder, årene har været lige nådige ved ... Med nutidens målestok ser f.eks. især Splinter-figuren ret ræddelig ud. Nåja, det gjorde han vel egentlig allerede dengang. ;)
#6 Patriarch 15 år siden
Prisen er 99,- per figur, og det er helt hen i vejret. Specielt da man kan få 8 til 200,- i den blå avis :D
Jeg tænkte bare nogen, ellers deres mor, måske havde gemt nogle gamle transformers på loftet. Min mor har smidt alt ud, undtagen lego :-/