Gravatar

#1 Ryder666 4 år siden

Men hvor meget er den værd?

Den har aldrig været ude af æsken, ej hellere tilbehøret.

Købte den for over 10år siden, men kan ikke huske nypris.

Hvis jeg skulle gætte en værdi, med autograf af Lance Henriksen, ville jeg nok gætte at værdien nok ligger på en 2000-2500kr.

Overvejer at sælge den, da den bare har været pakket ned og gemt væk i et stykke tid. Så hvis en anden kunne få glæde af den, kunne vi måske finde en deal.

Kan ikke finde flere på ebay, så jeg tror ikke at der er mange tilbage, og da slet ikke signeret.

Den er personligt signeret af Lance Henriksen, da jeg mødte ham i Sverige
Man kan jo starte en budrunde.
Gravatar

#2 Ryder666 4 år siden

Der er tale om denne. https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_t...

Mit bud, lader til nogenlunde, at matche dem fra ebays. Så en værdi på 2000-2500kr for den, signeret, er ikke helt urimelig eller urealistisk.
Gravatar

#3 Ryder666 4 år siden

Den er hermed til salg, hvis nogen skulle være interesseret.
Gravatar

#4 Ryder666 4 år siden

En lille reminder. Den er nu nedsat fra 2500 til 2000kr. Det er inklusiv porto sendt med omdeling til modtagers adresse.
Gravatar

#5 Ryder666 4 år siden

Den er ikke signeret personligt til mig. Der står blot Lance Henriksen autograf på selve æsken.
Gravatar

#6 Ryder666 4 år siden

Ny pris 1750kr, men så er vi også ved at nå smertegrænsen ved prismæssig nedsætning. Og det er inklusiv porto.
Gravatar

#7 Ryder666 4 år siden

Uh, det er "sjovt" at tale med mig selv. :-) har besluttet mig for ikke at sælge den alligevel, da der ikke er mange tilbage, og da slet ikke en signeret. Kan heller ikke nænne at sælge den, da Lance Henriksen signerede en masse merchandise jeg havde medbragt til messen i Sverige, gratis. Jeg betalte kun for 2, hvor han signerede for 5 medbragte photos og så boksen til figuren. Købte et foto fra filmen aliens, som han signerede. Det kostede ellers 200 svenske kroner (mener jeg det var) men fordi Lance kunne se at jeg havde lagt en masse arbejde i det, kunne han knap nok stoppe med at signere. Så for det, fortjent han min fulde respekt. Han gav mig også et kram og sagde "hey kid" da han havde en kort pause.

Skriv ny kommentar: