Efter som jeg er gået over til Mac og Final Cut Pro til at videoredigere på, sælger jeg mit Pinnacle Studio Deluxe, da jeg er blevet en del bedre siden jeg købte det.
Hvis man vil prøve krafter med at videoredigere på sin PC er denne pakke den ultimative løsning! Og er meget nem at bruge. Den er perfekt til hjemmevideoer og små film, der er selvfølgelig ikke lige så mange features og ikke lige så professionelt som Final Cut til Mac, men perfekt til små opgaver og hvis man er ny i redigering, og lige skal opbygge sit talent uden at tage munden fuld, med mere komplicerede programmer.
Det er muligt at optage ind på computeren fra:
DV camcordere Digital 8 camcordere VHS videomaskiner Hi8 camcordere TV Webcam
Det er muligt at køre sin færdige film ud på:
DVD CD DV camcordere VHS videomaskiner Hi8 camcordere Diverse videofiler mpeg, avi, windowsmedia, bl.a til streaming på nettet.
Leveres i original pakke, som indenholdere:
FireWire "capture" kort med forbindelse til Breakoutbox, der gør det muligt at optage til og fra computeren fra ovenstående medier.
#1 SpielbergFreak 20 år siden
Hvis man vil prøve krafter med at videoredigere på sin PC er denne pakke den ultimative løsning! Og er meget nem at bruge. Den er perfekt til hjemmevideoer og små film, der er selvfølgelig ikke lige så mange features og ikke lige så professionelt som Final Cut til Mac, men perfekt til små opgaver og hvis man er ny i redigering, og lige skal opbygge sit talent uden at tage munden fuld, med mere komplicerede programmer.
Det er muligt at optage ind på computeren fra:
DV camcordere
Digital 8 camcordere
VHS videomaskiner
Hi8 camcordere
TV
Webcam
Det er muligt at køre sin færdige film ud på:
DVD
CD
DV camcordere
VHS videomaskiner
Hi8 camcordere
Diverse videofiler mpeg, avi, windowsmedia, bl.a til streaming på nettet.
Leveres i original pakke, som indenholdere:
FireWire "capture" kort med forbindelse til Breakoutbox, der gør det muligt at optage til og fra computeren fra ovenstående medier.
DV (FireWire) kabel
Dansk og engelsk manual.
Pris: 1000 kr. jeg betaler fragten:-)
MVH
Allan Legarth Nielsen
Skriv endelig hvis I har nogle spørgsmål.