Har haft en diskusion med min chef som mener at de seneste pakker han har modtaget fra play har været afsendt fra UK og altså ikke Jersey som normalt.
Vi har selvfølgelig begge smidt vores seneste embalage ud så det blev mest en "jamen jeg tror altså jeg har ret" diskusion, da jeg synes at kunne huske der stadig stod Jersey på for en uge siden.
Vi snakkede om at det måske kunne være de er blevet så store at de er blevet nødt til at udlicitere dele af forsendelsen, fx nogle store serier af visse produkter, mens resten kører fra deres normale lager i Jersey.
Sagen er jo yderst interessant da pakker afsendt fra UK er toldfri, mens pakker fra Jersey er i risiko-zonen når de er mere end 80kr værd.
Så hvis du modtager pakker fra play eller stadig har nylig embalage liggende, gider du så venligst skrive hvad der står på pakken - er den afsendt fra UK eller Jersey?
Mit bliver nappet næsten hver gang. Jeg er gået over til HMV hvor min statistik indtil videre er bedre. Gad godt vide hvordan PestDK udvælger hvem der skal spiddes.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har brugt play i mange år og aldrig blevet taget. Er også for det meste billige cder og dver. men har lige bestilt en bog til 500 kr, håber ikke jeg bliver taget.
#1 McPeter 15 år siden
Vi har selvfølgelig begge smidt vores seneste embalage ud så det blev mest en "jamen jeg tror altså jeg har ret" diskusion, da jeg synes at kunne huske der stadig stod Jersey på for en uge siden.
Vi snakkede om at det måske kunne være de er blevet så store at de er blevet nødt til at udlicitere dele af forsendelsen, fx nogle store serier af visse produkter, mens resten kører fra deres normale lager i Jersey.
Sagen er jo yderst interessant da pakker afsendt fra UK er toldfri, mens pakker fra Jersey er i risiko-zonen når de er mere end 80kr værd.
Så hvis du modtager pakker fra play eller stadig har nylig embalage liggende, gider du så venligst skrive hvad der står på pakken - er den afsendt fra UK eller Jersey?
Mange tak for hjælpen!
/Peter
#2 frygtl0s 15 år siden
#3 filmz-Utyske 15 år siden
#4 Thomsen 15 år siden
#5 Åkepool 15 år siden
#6 migmig 15 år siden
#7 The Insider 15 år siden
#8 Lord Beef Jerky 15 år siden
#9 gi-jones 15 år siden
#10 Wangsgaard 15 år siden