Der er en BD Remote control med, 3 spil (GTA4, GTA San Andreas, Star Wars Force et-eller-andet). Jeg købte den dengang de kom frem, men kan ikke helt huske hvor længe siden det er efterhånden, men tror det er ca. 2 år.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Mener at Bony i gamestop byttede sin gamle 60GB til en slim plus han fik noget med. Er dog ikke 100% sikker, men tror det var i den retning. Så hvis det er rigtig, må den vel være 2500-3000,- værd + dine ting(remote+spil)
6#kan du nævne 15 hot spil som er playstation 2 spil? nå man kan spil playstation 3 spil på en ps3
Nu mener jeg som udgangspunkt, at det først og fremmest kommer an på indholdet af spillet, ikke om det nødvendigvis er nyt, smart og poleret. Jeg har dog faktisk spillet flere spil til 1'eren end til 2'eren, som jeg aldrig var lige så aktiv med. Men nu er det jo også dig selv, der gerne vil have en maskine, der også kan klare PS2-spil, og det må vel være, fordi du selv kender nogle gamle spil, du gerne stadig vil kunne spille, selv om du får PS3, eh? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#11 Buzz 14 år siden
#12 gi-jones 14 år siden
#13 Buzz 14 år siden
#14 Buzz 14 år siden
#15 gi-jones 14 år siden
#16 MuManden 14 år siden
Er dog ikke 100% sikker, men tror det var i den retning.
Så hvis det er rigtig, må den vel være 2500-3000,- værd + dine ting(remote+spil)
#17 Bony 14 år siden
#18 Buzz 14 år siden
#19 filmz-Utyske 14 år siden
#20 evermind 14 år siden
Nu mener jeg som udgangspunkt, at det først og fremmest kommer an på indholdet af spillet, ikke om det nødvendigvis er nyt, smart og poleret. Jeg har dog faktisk spillet flere spil til 1'eren end til 2'eren, som jeg aldrig var lige så aktiv med. Men nu er det jo også dig selv, der gerne vil have en maskine, der også kan klare PS2-spil, og det må vel være, fordi du selv kender nogle gamle spil, du gerne stadig vil kunne spille, selv om du får PS3, eh? :)