Som evermind skriver kan de nye modeller ikke køre PS2 spil, hvorfor de gamle her er ret eftertragtede - så vidt jeg forstår. Personligt vil jeg gerne af med den imens den stadig er noget værd, da jeg kun bruger den til film.
Jeg er dog ikke ude på at snyde nogen, så hvis andre herinde har et bud på værdien af den ville jeg være meget interesseret i at høre det...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Der fulgte standardkablerne med, en Sixaxis-controller, et originalt componentkabel og så havde jeg smidt en 120GB disk, der stammede fra min bærbare computer. Køberen fik også den originale 60GB disk med, der stadig fungerede fint.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 Buzz 14 år siden
Nogle her på filmz som har en playstation 3 60 gb som de vel sægle som kan køre playstation 2 spil
#2 evermind 14 år siden
#3 filmz-Utyske 14 år siden
#4 gi-jones 14 år siden
#5 Nicki52 14 år siden
Butikspris: 2999 -,
#6 evermind 14 år siden
#7 Nicki52 14 år siden
Kan den ikke spiller ps2 spil eller film?
#8 evermind 14 år siden
#9 gi-jones 14 år siden
Jeg er dog ikke ude på at snyde nogen, så hvis andre herinde har et bud på værdien af den ville jeg være meget interesseret i at høre det...
#10 filmz-Utyske 14 år siden
Der fulgte standardkablerne med, en Sixaxis-controller, et originalt componentkabel og så havde jeg smidt en 120GB disk, der stammede fra min bærbare computer. Køberen fik også den originale 60GB disk med, der stadig fungerede fint.