Gravatar

#1 Buzz 14 år siden

Hey
Nogle her på filmz som har en playstation 3 60 gb som de vel sægle som kan køre playstation 2 spil
Gravatar

#2 evermind 14 år siden

Utyske havde en på et tidspunkt, men jeg ved ikke, om han fik den solgt eller faktisk valgte at beholde den i stedet ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg fik solgt min omkring juletid, men bruce har vist stadig sin.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 gi-jones 14 år siden

Jeg har en og vil gerne sælge den hvis prisen er rigtig. Hvad er den slags værd?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

Butikspris: 2999 -,
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 evermind 14 år siden

#5 Det er for den nuværende udgave, der ikke kan køre PS2-spil, så værdien af den gamle model er muligvis noget højere ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 Nicki52 14 år siden

Kan den ikke spiller ps2 spil eller film?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 evermind 14 år siden

#7 Jo, film kan den sagtens, men den nuværende PS3, du kan få i butikkerne, kan ikke afspille PS2-spil. Det var kun de ældre PS3'er, der kunne det.
Gravatar

#9 gi-jones 14 år siden

Som evermind skriver kan de nye modeller ikke køre PS2 spil, hvorfor de gamle her er ret eftertragtede - så vidt jeg forstår. Personligt vil jeg gerne af med den imens den stadig er noget værd, da jeg kun bruger den til film.

Jeg er dog ikke ude på at snyde nogen, så hvis andre herinde har et bud på værdien af den ville jeg være meget interesseret i at høre det...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg solgte min PS3 60GB for 1500 kr.

Der fulgte standardkablerne med, en Sixaxis-controller, et originalt componentkabel og så havde jeg smidt en 120GB disk, der stammede fra min bærbare computer. Køberen fik også den originale 60GB disk med, der stadig fungerede fint.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: