Gravatar

#11 Norrah 15 år siden

Er lidt utryk ved alderen.. men vil gerne ligge ud med 500,-
Man starter vel et sted.
Gravatar

#12 evermind 15 år siden

Men lige af nysgerrighed ... Det er vel også kun amerikanske PS2-spil, den er bagudkompatibel med så?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 Norrah 15 år siden

#12 Hmm.. det må jeg hellere tjekke op på, god tanke!!
Gravatar

#14 filmz-Utyske 15 år siden

#12 -

Der er ikke regionskodning som sådan på PS2-spil, hvis jeg husker korrekt - problemet er NTSC/PAL-problematikken, hvilket er irrelevant, hvis man har sin PS3 tilsluttet en fladskærm.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 15 år siden

Hej hej og tak for responsen. Men jeg tror jeg afkalder salget, da jeg godt kan se, at jeg nok har en urealistisk opfattelse af afspillerens værdi :) Jeg kører den i sænk :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 Norrah 15 år siden

#15 Du kan godt finde nogle der vil give penge for dem, men jeg ville aldrig byde over 1000,-
Omend jeg savner ps2 funktionaliteten, så er jeg nervøs over alderen.
Men ser dem tit forsvinde til meget høje priser, altså over 2000,-
Gravatar

#17 filmz-Utyske 15 år siden

#16 -

Men omvendt ser jeg sjældent PS3'ere ryge til under 1000 kr., med mindre vi taler defekte maskiner eller at folk er i desperat pengenød og eftersom bruce jo lige har smidt en ny harddisk i, så et bud på 500 kr. jo ret urealistisk. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18 Bony 15 år siden

Jeg tror da også snildt at den vil kunne indbringe en 1500-2000 kroner, hvis ikke mere. Det er trods alt en bagudkompatibel reg. A afspiller vi har med at gøre. Som rent faktisk gør jobbet rigtig godt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: