Gravatar

#11 elwood 17 år siden

#10 hehe ved ikke om jeg vil kalde det en god bytning, men det måske bare mig, Men The Darkness skuffede mig virkelig, synes første del af det var ret godt, men hen mod slutningen tager det bare overhånd, oh well men en del folk kan li det.

Ratchet and Clank derimod,spiller jeg selv stadigvæk, selv om jeg har gennemført det.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 filmz-DocDoom 17 år siden

#11:

Tja, jeg synes R&C er alt, alt for let. Der er simpelthen ingen modstand på noget tidspunkt. Den afsluttende boss-kamp kan man klare på ½ minut med lukkede øjne. Jeg tror jeg døede 2-3 gange i løbet af det fulde spil (når man ikke tæller de gange med, hvor man kommer til at løbe ud over en kant), og selv de 2-3 gange var det bare fordi jeg var lidt sløset. De tidligere titler i serien har budt på langt mere udfordring.

Jeg så godt, at man blev tilbudt et sværere niveau efter at have gennemført det, men jeg havde altså ikke lige energi til at starte forfra. Det er da godt lavet osv., men jeg kunne nu bedre lide de titler, jeg tidligere har spillet på PS2.

Deter muligt, at The Darkness ikke er banebrydende, men så får jeg da prøvet noet andet.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#13 filmz-DocDoom 17 år siden

COD4 og Motorstorm er også væk, hvorefter kun COD3 og Resistance er tilbage.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: