Alle er super fede spil, men jeg har spillet dem igennem og er på udkig efter nye 'udfordringer'.
De fleste af titlerne kan foruden single player-delen også spilles online, men det er jeg ikke skrap nok til, hvorfor jeg ønsker at bytte dem til andre fornuftige PS3-titler; enten enkeltvis eller samlet.
#6: Nu kommer jeg vel virke som en der ikke vil bytte alligevel, men det spil du nævner har fået en ret dårlig medfart.
Uden at jeg siger, at den titel er dicideret dårlig, så findes der jo en del crappy titler til enhver konsol, og dem er jeg selvsagt ikke mere interesseret i, end dem der måtte ligge inde med dem :-)
Derfor bør jeg måske oppe mig og nævne nogle eksempler på titler, der har interesse:
The Orange Box Assassin's Creed Heavenly Sword The Elder Scrolls IV: Oblivion Need for Speed Carbon The Darkness
#1 filmz-DocDoom 17 år siden
Ratchet & Clack: Tools Of Destruction
Call Of Duty 3
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Motorstorm
Resistance: Fall Of Man
Alle er super fede spil, men jeg har spillet dem igennem og er på udkig efter nye 'udfordringer'.
De fleste af titlerne kan foruden single player-delen også spilles online, men det er jeg ikke skrap nok til, hvorfor jeg ønsker at bytte dem til andre fornuftige PS3-titler; enten enkeltvis eller samlet.
Bud er også velkomne, men jeg vil helst bytte.
#2 Bony 17 år siden
#3 filmz-DocDoom 17 år siden
#4 The Insider 17 år siden
#5 filmz-DocDoom 17 år siden
Men tak for tilbuddet!:-)
#6 Spanner 17 år siden
Jeg bor i Kbh
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 The Insider 17 år siden
#8 filmz-DocDoom 17 år siden
Uden at jeg siger, at den titel er dicideret dårlig, så findes der jo en del crappy titler til enhver konsol, og dem er jeg selvsagt ikke mere interesseret i, end dem der måtte ligge inde med dem :-)
Derfor bør jeg måske oppe mig og nævne nogle eksempler på titler, der har interesse:
The Orange Box
Assassin's Creed
Heavenly Sword
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Need for Speed Carbon
The Darkness
#9 Spanner 17 år siden
;)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 filmz-DocDoom 17 år siden