Hey hey! Er der nogen af jer der vil være interesseret i en næsten ny PSP med 3 spil (wipeout, Burnout Legends, Pursuit Force), en UMD med Spiderman 2, taske, umdholdere, høretelefoner og 4 forsikring (dækker alt pånær tyveri og bortkomst). Prisen er 2300. Desuden har jeg også en Creative Zen Micro Black m 5gb, høretelefoner, software og ekstra batteri. Den er helt ny. Pris 1000kr. Håber på jeres interesse!!!!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
#8 Det er ikke en sygdom, omend enkelte fagmænd betegner det som værende et syndrom. Ofte kan du høre det omtalt som "Arto-syndrom" eller som før i tiden: "Nilfisk-trang". I bund og grund dækker denne betegnelse over pubertære drenge, der har opdaget de mange fornøjelser, der kan haves ved hjælp af en tændt støvsuger og dennes munding af mere eller mindre passende størrelse. Drenge med Arto-syndrom flytter som regel hjemmefra i en meget sen alder og når dette endelig sker, udvikler mange af dem en udpræget (og særpræget) form for rengøringsvanvid ...
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#1 filmz-frostfang 20 år siden
Er der nogen af jer der vil være interesseret i en næsten ny PSP med 3 spil (wipeout, Burnout Legends, Pursuit Force), en UMD med Spiderman 2, taske, umdholdere, høretelefoner og 4 forsikring (dækker alt pånær tyveri og bortkomst). Prisen er 2300.
Desuden har jeg også en Creative Zen Micro Black m 5gb, høretelefoner, software og ekstra batteri. Den er helt ny. Pris 1000kr.
Håber på jeres interesse!!!!
#2 filmz-Thug-Life 20 år siden
Jeg er tror nok at jeg er interreste i din PSP.....
For jeg søger en PSP til havpris......
Hvis du har MSN eller Arto så prøv lige at kontakte mig.....
Min msn er: [email protected]
Min Arto er: Dirty--Sanchez
Jeg håber vi kan tales ved, med venlig hilsen
Anonym
#3 myggen 20 år siden
#4 Slettet Bruger [1178907133] 20 år siden
#5 DarkLight 20 år siden
#6 filmz-sanjo 20 år siden
#7 myggen 20 år siden
#8 filmz-Kadann 20 år siden
#9 jacob_uno 20 år siden
#10 Captain Vallo 20 år siden
Det er ikke en sygdom, omend enkelte fagmænd betegner det som værende et syndrom. Ofte kan du høre det omtalt som "Arto-syndrom" eller som før i tiden: "Nilfisk-trang".
I bund og grund dækker denne betegnelse over pubertære drenge, der har opdaget de mange fornøjelser, der kan haves ved hjælp af en tændt støvsuger og dennes munding af mere eller mindre passende størrelse.
Drenge med Arto-syndrom flytter som regel hjemmefra i en meget sen alder og når dette endelig sker, udvikler mange af dem en udpræget (og særpræget) form for rengøringsvanvid ...
then why is my arse
the perfect height for kicking?