Gravatar

#1 filmz-sirhish 15 år siden

They woh step on tigers tail
Yojimbo
Sanjuro

Alle på dvd.

50 kr. pr. stk eller højste bud
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 15 år siden

Hvilke udgaver?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-sirhish 15 år siden

Jeg tror det er en engelsk udgave, der er japansk og engelsk lydspor samt japanske og engelske undertekster... Jeg kan sende dig et billed af coveret ????
Gravatar

#4 evermind 15 år siden

Jeg vil også gerne se et billede af coveret. Kan du smide det her i tråden?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 filmz-sirhish 15 år siden

kan ikke lige finde ud afat sætte dt ind i tråden, i kan sende jeres email i en besked til mig hvis det er ????
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 15 år siden

Ok, det er så de kinesiske udgaver, du har - samme som mine egne (og desværre udgivelser, der på alle måder er temmelig ringe).

Jeg ved ikke, hvad du har givet, men de kan købes til under 25,-/stk. F.eks. hos DDDHouse

Med andre ord: Jeg er ikke interesseret, og du skal nok ikke regne med at få mere end 10-20 kroner pr. stk.

Beklager :o)

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-sirhish 15 år siden

Har ikke selv givet noget for dem:-) skal bare af med dem, om det bliver 5kr. eller 100kr. pr. stk. er sådan set lige meget. Det med at skrive i ens køb/slag tråd om hvor man kan de ellers kan købes behøver man ikke ;-)

Men dem der har lyst kan smide et bud, ellers ryger de i skraldespanden.
Gravatar

#8 fubar 15 år siden

så byder jeg 15kr for alle 3
Gravatar

#9 filmz-sirhish 15 år siden

Skal de sendes eller henter du dem selv ??? bor i Roskilde-området
Gravatar

#10 fubar 15 år siden

Tror det er nemmest hvis du sender dem.

Skriv ny kommentar: