Gravatar

#1 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Samsung SSG-3500CR aktive 3D-briller: http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=...
Kun ladet op en enkelt gang, købt i august 2011, kvittering haves - 250 kr.

Sennheiser HD418 høretelefoner (købt i januar 2012 og er næsten ubrugt) - 250 kr.

18.5" TFT BenQ G925HDA PC-skærm (VGA) - 400 kr.

AMD Athlon 64 X2 4800+ CPU (AM2) - køler medfølger - 100 kr.

Dvd:
Conan the Barbarian (1982) (danske undertekster) - 20 kr.
10 Things I Hate About You (danske undertekster) - 20 kr.
The Shawshank Redemption: 10th Anniversay Special Edition (region 2 - engenske undertekster) - 35 kr.
Soldier (region 1 - engelske undertekster) - 20 kr.

Californication sæson 1-3 (danske undertekster) - 100 kr.
Weeds sæson 1-4 (danske undertekster) - 125 kr.

Jurassic Park: The Ultimate Collection (region 2 - engelske undertekster) - 50 kr.

Blu-ray:
Tombstone (danske undertekster) - 50 kr.

Tingene skal afhentes i Taastrup (københavnsområdet) eller på mit arbejde på Østerbro i København, bortset fra skærmen, der skal afhentes hjemme hos mig, da jeg ikke gider at slæbe den med på job.
Gravatar

#2 the_paki_don 12 år siden

Hey

Kan du fortælle lidt mere om AMD CPU'en? Hvad det helt specifikt er? Og hvorfor du kun sælger denne ene del af en computer?
Gravatar

#3 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Ehm.. jeg ved ikke hvor meget mere specifik jeg kan være. :)

Det er en CPU fra AMD, modellen er Athlon 64 X2 4800+ og den passer til en AM2-sokkel (samt AM2+ og AM3). Jeg sælger den, fordi jeg erstattede den med en hurtigere CPU. :)
Gravatar

#4 the_paki_don 12 år siden

Jo, det var du, det var mere, hvor lang tid den har været i brug og om du har haft en god oplevelse med den. :)

Jeg formulerede det bare dårligt. Jeg har ikke haft en rigtig PC i flere år, så er ikke så god til at forstå, om det er godt, at CPU'en er 4800+. X2 betyder vist noget med, at det er en dual core?

Gravatar

#5 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Jeg kan ikke huske præcis hvor lang tid den har været i brug og oplevelsen med den er lidt svær at forklare, fordi man jo ofte er tilfreds med ydelsen af sådan en, indtil man køber noget der er hurtigere... og så glemmer man alt om hvad man tidligere sad med, med mindre tingene var ekstremt langsomme.

Om det er en god eller skidt CPU, afhænger 100% af hvad man skal bruge den til, men ja, det er en dual-core. 4800+ er AMD's performance-rating.

Efter dagens standarder, er CPU'en ikke en hurtigløber. Med det rette grafikkort, kan man ganske sikkert få en ok ydelse ud af de fleste spil, men nogle vil hoste lidt. Fordi det ikke længere er en hurtigløber, er den prissat ret lavt.

Man kan koge det ned til, at hvis man vil bygge en billig computer, der f.eks. ikke behøver at trække de nyeste spil i supervilde opløsninger og alt slået til, fx til ens børn eller en habil kontormaskine, kan man sagtens nappe denne CPU.

Jeg vil skyde på, at man kan bygge en komplet computer omkring denne CPU for omkring 1200-1400 kr., hvis man kun bruger nye dele, brugt kan det naturligvis blive endnu billigere.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Skærmen er afsat og der er kommet et kamera til:

Canon PowerShot SX10 IS (klik på navnet for anmeldelse)

Ikke brugt vanvittigt meget, der medfølger et 4GB hukommelseskort. Et ganske fint kamera, hvis man gerne vil have en del muligheder for at "lege", mens man samtidig har et forholdsvis kompakt kamera - 1000 kr.
- - - - - -

Samsung SSG-3500CR aktive 3D-briller: http://www.hifipriser.dk/..
Kun ladet op en enkelt gang, købt i august 2011, kvittering haves - 250 kr.
- - - - - -

Sennheiser HD418 høretelefoner (købt i januar 2012 og er næsten ubrugt) - 250 kr.
- - - - - -

AMD Athlon 64 X2 4800+ CPU (AM2) - køler medfølger - 100 kr.

Dvd:
Conan the Barbarian (1982) (danske undertekster) - 20 kr.
10 Things I Hate About You (danske undertekster) - 20 kr.
The Shawshank Redemption: 10th Anniversay Special Edition (region 2 - engelske undertekster) - 35 kr.
Soldier (region 1 - engelske undertekster) - 20 kr.

Californication sæson 1-3 (danske undertekster) - 100 kr.
Weeds sæson 1-4 (danske undertekster) - 125 kr.

Jurassic Park: The Ultimate Collection (region 2 - engelske undertekster) - 50 kr.

Blu-ray:
Tombstone (danske undertekster) - 50 kr.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Der er for alvor oprydning i det lille hjem, så her er også en bærbar computer:

HP Compaq nx7010
Pentium M 1.4 GHz
Ati Mobility Radeon 9200
1,25 GB RAM
80 GB harddisk
54 mbit trådløst netkort
15.4" skærm opløsning: 1280x800

Meget velholdt bærbar computer, hvor man næsten ikke kan se, at den har været brugt. Der er klistermærker på låget af den, men de kan let fjernes igen, evt. ved brug af sprit, for at få alt lim af. Batteri er også i rigtig god stand og kan bruges i 2-3 timer, selv med trådløst netkort slået til.

Det er ikke den mest handy bærbare, men den er ganske glimrende til internet, Office-brug og ældre computerspil, da grafikkortet var ganske habilt på den tid.

Jeg har udskiftet harddisk og trådløst netkort, da det eksisterende var noget bras. Computeren er "født" med 256 MB RAM og jeg har tilføjet en 1 GB-klods. Computeren leveres med en original Windows XP-licens. - 800 kr.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Kameraet er solgt.
Gravatar

#9 Takfornu 12 år siden

Californication og Weeds er det pr. sæson eller samlet - Ærglig over at dine True Blood røg til Bjarke for dem ville jeg gerne have budt på ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#10 Slettet Bruger [4167766321] 12 år siden

Det er en samlet pris. :)

Skriv ny kommentar: