Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 12 år siden

m!kkel (10) skrev:
Du indrømmer selv at du byder useriøst, hvorfor? Det er netop der problemet ligger. Hvad får du seriøst ud af det?

Lord Beef Jerky (9) skrev:
For det første er der folk der førhen har hoppet på en handel langt under deres budget. Du siger du mangler penge, jeg tilbyder penge. For det andet er dit eget bud mindst ligeså useriøst. 1800 kr for en bunke film, hvor mindst halvdelen ikke vil have interesse hos en køber... enten fordi de har filmene i forvejen eller fordi de ikke falder i deres smag. Mit bud står dog stadig ved, så kan nogen byde over etc. etc., og muligvis lander handlen et sted hvor du selv har interesse. Ellers sker der ikke en pind, og så anbefaler jeg ligeså utyskes fremgangsmåde.

Derfor!

Men hvad du får ud af, at kalde folk for 12-årige, idioter og dumme får jeg nok aldrig svar på. Undskyldninger skal du dog lede langt efter. Jeg kom med et bud, useriøst eller ej, for at starte din tråd et eller andet sted. Det er almen måde at handle på på nettet... som sagt kan andre byde over, jeg byde tilbage igen, og måske ender vi et sted hvor du siger "solgt". Hvis din pris er fastlåst til 1800 kr, og du ikke er til at rykke, spår jeg at du aldrig får solgt filmene... det er immervæk en alt for høj pris.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Corgan 12 år siden

m!kkel, jeg forstår egentlig godt din frustration... selvom du ikke har været så heldig med dine udtalelser. Erfaring siger mig at filmz.dk er det sidste sted jeg ville prøve at sælge en ting. Du kommer aldrig til at lave en god deal her med mindre du er desperat efter at komme af med det. Der er altid én eller anden der stikker hovedet ind med kommentarer om hvorfor det ikke er en god pris eller med tips om hvor man kan gøre en bedre deal. Det er lidt en underlig mentalitet at der er så mange der føler de skal være pris-vogtere på nettet.... især på filmz.dk.
Jeg ville ønske at det bare var således at folk byder på en vare... eller lader være. Hvis folk ønsker at finde et bedre tilbud, må de selv spørge eller søge efter det.

Men held og lykke med salget.
Gravatar

#13 inflector 12 år siden

Ja det er en skandale at folk vil forhindre M!kkel i at tage røven på andre. SKANDALE!!!!!

Kendsgerningen er bare at brugte film er meget lidt værd, det må folk bare til at indse. Film er en økonomisk meget dårlig investering.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 Corgan 12 år siden

inflector (13) skrev:
Ja det er en skandale at folk vil forhindre M!kkel i at tage røven på andre. SKANDALE!!!!!

Kendsgerningen er bare at brugte film er meget lidt værd, det må folk bare til at indse. Film er en økonomisk meget dårlig investering.

Men alligevel er det ikke noget man ser i "det virkelige liv". Går du ned i Expert sætter klistermærker på varer der siger "den film kan du købe billigere i Fona"?
Nu går jeg ikke ud fra at m!kkel har posted her for at "tage røven på andre". Han er vel bare ude efter at komme af med sine film uden at føle sig taget bagfra. Hvis han kan gøre en god handel, så fred være med ham. Men i fald han ER ude efter at "tage røven på andre", hvad betyder det for dig? Det er ikke ret ligegyldigt, når du ikke har noget med handlen at gøre? Der er jo ingen der tvinger folk til at købe m!kkels film. Hvis folk mener de vil betale for det, så lad dem dog gøre det.... det er jo trods alt kendsgerning at brugte film er meget lidt værd, som du selv nævner det.
Det er bare trættende at se hvordan sælgere gang på gang skal blive sat til rette af andre brugere her, hvilket gør at filmz.dk er gået hen og er blevet den sidste løsning hvis man som sælger ønsker at forsøge at gøre en handel frem for at give tingene væk eller smide dem ud.
Gravatar

#15 Åkepool 12 år siden

m!kkel (10) skrev:
Jeg beholder hellere filmene end at sælge dem til noget så lavt som 400-500 kr.

Det er fandme også useriøst af LBJ.

Jeg byder 550,- ;)

Nej seriøst, jeg har det ligesom de fleste, nemlig at det kun er et lille udpluk af dine film der har interesse. Så hvis du skulle ændre mening, så vil jeg gerne byde 250,- for følgende:

Alice in Wonderland (hvis det altså er den nye).
Inception.
Shutter Island.
Sin City.
Toy Story 1-3 (hvis de er med dansk tale).
Wall-E.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 Babo84 12 år siden

Jeg ville faktisk selv have budt på 400-500 kr, som jeg så ville sælge videre, da jeg kender et par købere og netop kunne tjene lidt på det selv. 1800 kr vil jeg da aldrig give for en bunke tilfældige titler, og har da også selv et par stykker af de nævnte, så altså... du skal være mere end heldig for at sælge hele skidtet her på en gang til de penge.
Gravatar

#17 Riqon 12 år siden

Jeg fatter ikke en meter af denne tråd. Folk er hjælpsomme og giver rigtig gode råd, der kommer endda flere bud på filmene, men m!kkel reagerer med skældsord og anklager folk for at have en lorteattitude? Det er måske heller ikke den bedste taktik, hvis man vil fremstå som en pålidelig sælger.

Hvis prisen er urokkelig, så kan man sælge dem på en auktionssite (qxl, dba, gul og gratis, hvad de nu end hedder). Men når man poster det i et forum, så må man gå ud fra, at der også kan tales om tingene (det er jo det, der er formålet med message board), og så giver det altså ikke mening, man hidser sig op, når andre forsøger at prutte prisen ned eller i øvrigt kommenterer på produkterne.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18 Morten1 12 år siden

Jeg ville ellers have budt 1500 alene for 8mile!! Ærgeligt det kun sælges samlet, da jeg bl.a. har nogle af dem selv. Armadillo (også i folie), alle Transformers, Fast & Furious 4, Eminem: Live from New York City og 2012...
Gravatar

#19 Mini-mus 12 år siden

Med de lave priser der er på blu-ray film idag, der får du aldrig så mange penge for en bunke tilfældige brugte film - desværre.
Gravatar

#20 Riqon 12 år siden

#19 -

Duk dig! Duk dig!!
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: