Gravatar

#1 m!kkel 12 år siden

Hej alle :)

Jeg sælger min blu-ray samling da jeg er lidt i pengemangel.
De sælges samlet.

- 2012
- 30 days of Night
- 8 Mile
- A Christmas Carol
- Alice in Wonderland
- Armadillo (i folie)
- Dead Space Downfall
- Death Race
- District 9
- Eminem: Live from New York City
- FASTER
- Fast & Furious (4)
- Fast & Furious 5
- Friday the 13th
- Godfather
- Inception
- I am Legend
- Klovn The Movie
- Memento
- Pirates of The Caribbean Den sorte forbandelse
- Pirates of The Caribbean Død mands kiste
- Pirates of The Caribbean I Ukendt farvand
- Pirates of The Caribbean Ved verdens ende
- Quarantine
- Scott Pilgrim vs The World
- Sherlock Holmes
- Shutter Island
- Sin City
- Terminator Salvation
- The Book of Eli
- The Dark Knight
- The Expendables
- The Shawshank Redemption
- The Strangers
- Toy Story 1
- Toy Story 2
- Toy Story 3
- Transformers
- Transformers 2: Revenge of the fallen
- Transformers 3: Dark of the moon
- Wall-E
- Zombieland

Send mig evt en email: [email protected]

De sælges for 1800,- kr samlet, afhentet på Amager nær Øresund Metro st. Nemt tilgængeligt ;)
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg byder 400 kr!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Slettet Bruger [58300797] 12 år siden

Et par hurtige tip: Du får ikke 1800 kr. for dem samlet, med mindre du er helt ekstremt heldig. Køber folk store samlinger, er det typisk p.g.a. den store besparelse ved at aftage meget for en relativ lav pris pr. enhed og ca. 40 kr. pr. film er ikke billigt, også selvom der måske er tale om film med danske undertekster.

Hvis du vil have en god pris, skal du forsøge at sælge dem enkeltvis, hvilket kræver et større stykke arbejde og specielt informationer om hvilke udgaver der er tale om, er essentielt, som f.eks. hvilke undertekster der er på filmene.
Gravatar

#4 m!kkel 12 år siden

Jeg sælger netop ikke enkeltvis fordi jeg ikke gider rende på posthuset 43 gange, og så kommer der porto, dvs. jeg måske får 20 kr pr. film. Så kan jeg ligeså godt smutte i Blockbuster.

Jeg synes at 40 kr pr. blu-ray film er en god pris.

og de 400 kr fra Lord Beef Jerky tager jeg som en latterlig joke fra en 12 årig knøs.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [58300797] 12 år siden

What ever floats your boat - det er såmænd bare et par venlige tip.

For 4-5 år siden kunne du sikkert have hevet den pris ind, men ikke i dag og især ikke samlet.
Gravatar

#6 PredatorX 12 år siden

m!kkel (4) skrev:
og de 400 kr fra Lord Beef Jerky tager jeg som en latterlig joke fra en 12 årig knøs.

så så
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 12 år siden

#4 500 kr. så, 80 årige seriøse gamling? =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 m!kkel 12 år siden

Det er anden gang jeg prøver at sælge noget herinde.
Det er virkelig ærgerligt at tendensen herinde er at folk skal skrive en masse off-topic i salgstråde, BARE for at gøre det.

Fandme en trist måde at være bruger på, på en ellers rigtig god side.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg ser intet off topic i denne tråd indtil nu... det hele handler vel i bund og grund om din handel. Ellers har jeg misforstået begrebet fuldstændigt. At jeg byder useriøst handler i bund og grund om 2 ting. For det første er der folk der førhen har hoppet på en handel langt under deres budget. Du siger du mangler penge, jeg tilbyder penge. For det andet er dit eget bud mindst ligeså useriøst. 1800 kr for en bunke film, hvor mindst halvdelen ikke vil have interesse hos en køber... enten fordi de har filmene i forvejen eller fordi de ikke falder i deres smag. Mit bud står dog stadig ved, så kan nogen byde over etc. etc., og muligvis lander handlen et sted hvor du selv har interesse. Ellers sker der ikke en pind, og så anbefaler jeg ligeså utyskes fremgangsmåde.
Gravatar

#10 m!kkel 12 år siden

Jeg har oprettet salgstråden for at sælge. Jeg har sat prisen, så derfor har jeg ikke bedt om at høre folks meninger om prisen eller andet.

Du indrømmer selv at du byder useriøst, hvorfor? Det er netop der problemet ligger. Hvad får du seriøst ud af det?
Det er en lorte attitude og en latterlig væremåde at rende rundt på nettet med.

Jeg beholder hellere filmene end at sælge dem til noget så lavt som 400-500 kr.

Nuvel har jeg brug for penge, men ikke til så lav en pris.

Så for det første:
Er din eneste interesse i min tråd at byde useriøst, hold dig væk.

For det andet, når du så bliver fanget med hånden nede i kagedåsen, så undskyld for din fejl istedet for at argumentere for hvorfor du bør have ret til det fordi DU mener at min pris er høj.

Men det var nu anden gang jeg prøvede at sælge noget på det her forum, og det er fandme trist at en så god side som Filmz.dk skal bære præg af et par idiot brugere der desværre så afspejler filmz forum i en helhed.

Skriv ny kommentar: