Atonement Elizabeth Elizabeth: The Golden Age The Frighteners Pride and Prejudice Wolf Creek
Danske undertekster på alle, bortset fra "The Frighteners" og "Wolf Creek". Alle er naturligvis pæne og velholdte, kun afspillet en enkelt gang og sælges, da jeg ikke længere har mulighed for at afspille dem.
Nap bunken for 100 kr. - jeg foretrækker hvis de kan afhentes i enten Taastrup eller på Østerbro, men jeg kan muligvis overtales til at sende dem, hvis det bliver nødvendigt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Vi smider lige en bunke dvd'er og BD'er oveni hatten:
DVD med danske undertekster Star Trek: The Motion Picture Final Destination Mulholland Drive Shooter Fight Club (2-disk) Pulp Fiction
DVD uden danske undertekster Superman: Doomsday 20.000 Leagues under the Sea (SE) Highlander (THX) The Little Shop of Horrors Shaun of the Dead X-Men: The Last Stand (Limited Edition) Hot Fuzz Equilibrium (Korean SE) Suspiria The Big Red One: The Reconstruction Ice Age The Illusionist Der Untergang (2-disk) Final Destination 2
BD: Der Baader Meinhof Komplex (kun tyske undertekster) Battelstar Galactica: The Plan
Som skrevet ovenfor, vil jeg foretrække at de bliver afhentet i Taastrup eller på Østerbro, men napper man en god portion, er jeg villig til at sende på købers regning.
Mht. priser er jeg forholdsvis åben, så kom endelig med bud.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 filmz-Utyske 14 år siden
Elizabeth
Elizabeth: The Golden Age
The Frighteners
Pride and Prejudice
Wolf Creek
Danske undertekster på alle, bortset fra "The Frighteners" og "Wolf Creek". Alle er naturligvis pæne og velholdte, kun afspillet en enkelt gang og sælges, da jeg ikke længere har mulighed for at afspille dem.
Nap bunken for 100 kr. - jeg foretrækker hvis de kan afhentes i enten Taastrup eller på Østerbro, men jeg kan muligvis overtales til at sende dem, hvis det bliver nødvendigt.
#2 filmz-Utyske 14 år siden
DVD med danske undertekster
Star Trek: The Motion Picture
Final Destination
Mulholland Drive
Shooter
Fight Club (2-disk)
Pulp Fiction
DVD uden danske undertekster
Superman: Doomsday
20.000 Leagues under the Sea (SE)
Highlander (THX)
The Little Shop of Horrors
Shaun of the Dead
X-Men: The Last Stand (Limited Edition)
Hot Fuzz
Equilibrium (Korean SE)
Suspiria
The Big Red One: The Reconstruction
Ice Age
The Illusionist
Der Untergang (2-disk)
Final Destination 2
BD:
Der Baader Meinhof Komplex (kun tyske undertekster)
Battelstar Galactica: The Plan
Som skrevet ovenfor, vil jeg foretrække at de bliver afhentet i Taastrup eller på Østerbro, men napper man en god portion, er jeg villig til at sende på købers regning.
Mht. priser er jeg forholdsvis åben, så kom endelig med bud.
#3 filmz-Utyske 14 år siden
The Mask of Zorro (Superbit)