Hejsa... Jeg er sgu blevet lidt træt af nogle af mine DVD-film, så jeg sælger ud. Min samling betyder meget for mig, så derfor er filmene også i god stand. Hvis dette ikke tilfældet er tilfældet, står det i beskrivelsen. Man kan trykke på filmtitlen for at finde ud af, hvilken udgave der er snakke om:
Alien - 120 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 250-300 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang. nb: et af hjørnerne på æsken var lidt krøllet, da jeg modtog den, og plastikholderen inde i æsken er blevet lidt ødelagt.)
Gladiator - 40 kr. (Coveret fra linket er komplet identisk med mit.)
Hard Boiled - 70 kr. (Denne Criterion har længe været out of print og sælges normalt på eBay for 150-200 kr. Hvis du køber denne, får du ligeledes en bootleg version af "The Killer: Criterion Collection" med oven i købet.)
Terminator - 140 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 300-350 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang.)
Traffic - 35 kr. (Er slet ikke blevet sat i afspilleren.)
That's it, folks - It's all up to you now. Mht. porto kan jeg sige, at jeg betaler, hvis der købes for over 100 kr.
Hard Boiled: Criterion Colleection - 80 kr. (Denne Criterion udgave er out of print og sælges normalt for 100-200 kr. på eBay. Ved køb af denne vedlægges et styks bootleg af "The Killer: Criterion Collection", som jeg engang blev snydt til at købe.)
Terminator - 140 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 300-350 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang.)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 JannikAnd 20 år siden
Man kan trykke på filmtitlen for at finde ud af, hvilken udgave der er snakke om:
Alien - 120 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 250-300 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang. nb: et af hjørnerne på æsken var lidt krøllet, da jeg modtog den, og plastikholderen inde i æsken er blevet lidt ødelagt.)
American History X - 40 kr.
Boondock Saints - 20 kr. (Har dog set den til 25 kr. i TP, men jeg er ikke sikker på, tilbuddet stadig er gyldigt.)
Braveheart - 40 kr.
Gladiator - 40 kr. (Coveret fra linket er komplet identisk med mit.)
Hard Boiled - 70 kr. (Denne Criterion har længe været out of print og sælges normalt på eBay for 150-200 kr. Hvis du køber denne, får du ligeledes en bootleg version af "The Killer: Criterion Collection" med oven i købet.)
Minority Report - 50 kr.
Natural Born Killers - 30 kr. (Mener ligeledes, at TP har haft den til 25 kr., men ved ikke, om det stadig er gældende.)
Ondskabens Øjne - 40 kr.
Saving Private Ryan - 40 kr.
Traffic - 35 kr. (Er slet ikke blevet sat i afspilleren.)
That's it, folks - It's all up to you now. Mht. porto kan jeg sige, at jeg betaler, hvis der købes for over 100 kr.
Jannik Andersen
#2 JannikAnd 20 år siden
#3 JannikAnd 20 år siden
Hard Boiled: Criterion Colleection - 80 kr. (Denne Criterion udgave er out of print og sælges normalt for 100-200 kr. på eBay. Ved køb af denne vedlægges et styks bootleg af "The Killer: Criterion Collection", som jeg engang blev snydt til at købe.)
#4 filmz-rbp 20 år siden
#5 JannikAnd 20 år siden
Har sendt dig en PM.
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 chandler75 20 år siden
#8 JannikAnd 20 år siden
Jeg er sgu bare flink. :)
#9 dollaro 20 år siden
#10 JannikAnd 20 år siden
Jaws - 40 kr. (Set én gang)
Run Lola Run - 50 kr. (Set én gang)