Gravatar

#1 JannikAnd 20 år siden

Hejsa... Jeg er sgu blevet lidt træt af nogle af mine DVD-film, så jeg sælger ud. Min samling betyder meget for mig, så derfor er filmene også i god stand. Hvis dette ikke tilfældet er tilfældet, står det i beskrivelsen.
Man kan trykke på filmtitlen for at finde ud af, hvilken udgave der er snakke om:

Alien - 120 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 250-300 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang. nb: et af hjørnerne på æsken var lidt krøllet, da jeg modtog den, og plastikholderen inde i æsken er blevet lidt ødelagt.)

American History X - 40 kr.

Boondock Saints - 20 kr. (Har dog set den til 25 kr. i TP, men jeg er ikke sikker på, tilbuddet stadig er gyldigt.)

Braveheart - 40 kr.

Gladiator - 40 kr. (Coveret fra linket er komplet identisk med mit.)

Hard Boiled - 70 kr. (Denne Criterion har længe været out of print og sælges normalt på eBay for 150-200 kr. Hvis du køber denne, får du ligeledes en bootleg version af "The Killer: Criterion Collection" med oven i købet.)

Minority Report - 50 kr.

Natural Born Killers - 30 kr. (Mener ligeledes, at TP har haft den til 25 kr., men ved ikke, om det stadig er gældende.)

Ondskabens Øjne - 40 kr.

Saving Private Ryan - 40 kr.

Terminator - 140 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 300-350 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang.)

Traffic - 35 kr. (Er slet ikke blevet sat i afspilleren.)

That's it, folks - It's all up to you now. Mht. porto kan jeg sige, at jeg betaler, hvis der købes for over 100 kr.

Jannik Andersen
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

EDIT: Ved beskrivelsen til Gladiator skal der stå: Coveret fra linket er ikke komplet identisk med mit.
Gravatar

#3 JannikAnd 20 år siden

HOV! Glemte helt at tilføje

Hard Boiled: Criterion Colleection - 80 kr. (Denne Criterion udgave er out of print og sælges normalt for 100-200 kr. på eBay. Ved køb af denne vedlægges et styks bootleg af "The Killer: Criterion Collection", som jeg engang blev snydt til at købe.)

Terminator - 140 kr. (Udgaven er en japansk ultimate udgivelse, der er out of print. Den sælges normalt for 300-350 kr. på eBay, og jeg har kun set filmen en enkelt gang.)
Gravatar

#4 filmz-rbp 20 år siden

Jeg vil gerne købe Terminator
rbp
Gravatar

#5 JannikAnd 20 år siden

Har sendt dig en PM.
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 20 år siden

#4 Arsehooooole!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 chandler75 20 år siden

jannikand: Du kunne vist godt have sat "Terminator" lidt højere :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 JannikAnd 20 år siden

Jeg er sgu bare flink. :)
Gravatar

#9 dollaro 20 år siden

Har sendt en PM Jannikand
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#10 JannikAnd 20 år siden

Nye film på listen:

Jaws - 40 kr. (Set én gang)

Run Lola Run - 50 kr. (Set én gang)

Skriv ny kommentar: