Har kigget samlingen lidt igennem og vil gerne sælge/bytte følgende:
Black Hawk Down (R2DK) When the Last Sword is Drawn (Asian Vision) (DTS) (R2DK - tidligere Blockbuster lejedvd) Johnny Mnemonic (Superbit) (DTS) (R3 Korea) Flatliners (R3) Dragon's Lair DVD-Videogame (R1) The Ring (Japser version) (R2DK) Bulletproof Monk (DTS) 2-DISC (R3) Avalon (den af instr. bag Ghost in the Shell) (R3) Ghost in the Shell (R1) Thir13een Ghosts (R2DK) Lake Placid (R2DK) Hulk (DTS) 2-DISC (R2UK) Friends Sæson 7 (Hel sæson - 3 dvd'er) (R2DK) SOLGT! God of Cookery (R3)
Denne liste vil løbende blive opdateret hvis jeg finder flere titler. Forbeholder mig retten til ikke at sælge. Gerne bytte.
Jeg er interesseret i Avalon. Hvilken udgave er det? På Axelmusic.dk er den koreanske R3 en 2-disc version - er det den? Er den velholdt? Har du en idé om hvad du skal ha for den? Hvor i landet er du fra? Hvis storkbh, så kan jeg komme og hente...
#1 filmz-propagandapanda 21 år siden
Black Hawk Down (R2DK)
When the Last Sword is Drawn (Asian Vision) (DTS) (R2DK - tidligere Blockbuster lejedvd)
Johnny Mnemonic (Superbit) (DTS) (R3 Korea)
Flatliners (R3)
Dragon's Lair DVD-Videogame (R1)
The Ring (Japser version) (R2DK)
Bulletproof Monk (DTS) 2-DISC (R3)
Avalon (den af instr. bag Ghost in the Shell) (R3)
Ghost in the Shell (R1)
Thir13een Ghosts (R2DK)
Lake Placid (R2DK)
Hulk (DTS) 2-DISC (R2UK)
Friends Sæson 7 (Hel sæson - 3 dvd'er) (R2DK) SOLGT!
God of Cookery (R3)
Denne liste vil løbende blive opdateret hvis jeg finder flere titler.
Forbeholder mig retten til ikke at sælge. Gerne bytte.
#2 Scherlund 21 år siden
#3 filmz-propagandapanda 21 år siden
#4 McPeter 21 år siden
På forhånd tak...
/Peter
#5 filmz-propagandapanda 21 år siden
Der er tale om denne udgave af Avalon:
http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/index.jsp?acti...
Den har kun været i afspilleren én gang. Vil godt sælge den for 55 kr inkl porto. Tror ikke du har lyst til selv at hente, da dvd'en ligger i Skive :)
#6 McPeter 21 år siden
#7 filmz-propagandapanda 21 år siden
Du har fået en besked tilbage
#8 filmz-moreno73 21 år siden