Gravatar

#1 Scherlund 20 år siden

Da jeg af den ene eller anden grund har samlet lidt dubletter, vil jeg gerne af med dem.

Det drejer sig om følgende ting:
Blood: The last vampire 1-disk R4 - 50 kr.
Infinite Ryvius Vol. 1 R1 - 60 kr.
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Vol. 1 SE R1 - 100 kr.
NB! Dette er den "defekte" version. Dette betyder at det japanske DTS spor mangler den venstre bagkanal. Det engelske DTS spor og alle DD sporerne er ikke berørt. Ydermere er skæringerne forkert på OST'en.

Spirited Away 1-Disk R4 - 50 kr.

Kung fu Wars R1-6 Denne titel regner jeg faktisk ikke selv med at der nogen der vil have, men den røg på listen alligevel. Det kan være at jeg smider den med en anden udgivelse, hvis der er nogen der vil have den.

Priserne jeg har sat på er hvad jeg regner med at ville have, men ved køb af flere er jeg selvfølgelig til at handle med (man er vel ikke jyde for ingenting).

Jeg er også interesseret i at bytte med andre udgivelser. Kig på min liste og se hvad jeg har på min ønkseliste. Jeg er også interesseret i at få lukket mange af de huller der er i min samling. Så hvis du mener at jeg simpelhen ikke kan leve uden en bestemt film, som ikke er på min liste, så skriv endelig, da jeg altid er åben for nye ting.

Scherlund

Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Hvis jeg køber GitS, er de 100,- så inklusive forsendelse?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Scherlund 20 år siden

#2 det kan vi godt sige.

Jeg glemte forresten helt at nævne at jeg har 3 eksemplar af GitS:SAC udgivelsen. Eller 2, hvis yoshimura beslutter sig for at købe den ene.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

#3 Det gør jeg så ;o) Send mig en PM med bankdata, så jeg kan overføre nogle penge til dig, så får du min adresse tilbage lige i masken.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 Scherlund 20 år siden

Et stk. PM sendt.
Gravatar

#6 *Iceman 20 år siden

Klart interesseret i din GitS:SAC

Hvad mener du med, at skæringerne er forkerte på Soundtracket? Virker det fint? Er ikke helt med.

Men er også helt klart interesseret i et af dine eksemplarer, hvis soundtracket er ok - send mig lige en PM med informationerne så jeg ligeledes kan overføre nogle penge til dig.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#7 filmz-WSTE_M 20 år siden

Og du må også gerne skrive om soundtracket her, Scherlund, det kan være jeg vil købe et skt også...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#8 Scherlund 20 år siden

Ok dette er den officielle beskrivelse af fejlen
Tracks 8 and 9 have "run together" somehow and become an 8:31 long track 8, with everything afterward being one track number lower than they should be.

08 - velveteen contains track 09 - Lithium Flower as well
09 is Home stay
10 is Inner Universe
11 is first 2:14 of Fish - Silent Cruise
12 is rest of Fish - Silent Cruise

Jeg har også lige fundet ud af at det koster lige over 30 kr. at sende denne udgivelse. Derfor vil jeg gerne hæve prisen til 115 kr. Så slår vi halv skade på portoen.

--edit--
Dette gælder selvfølgelig ikke for yoshimura, da vi allerede havde aftalt prisen inden jeg opdagde hvad det kostede.
Gravatar

#9 *Iceman 20 år siden

Det er bare fint med mig..send mig en PM og jeg skal sætte de 115 ind på din konto :D
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#10 filmz-WSTE_M 20 år siden

Jeg giver den videre...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.

Skriv ny kommentar: