Min samling trænger til at blive trimmet lidt, så her får I lige min spritnye salg/bytte-liste:
Spaceballs (R2DK) A Guy Thing (R2DK) Spirited Away (Region ALL) Ju-On: The Grudge (R3) Ju-On: The Grudge 2 (R3) Fever Pitch (R1) Samurai Fiction (Region ALL) The Cell (R1) Jacob's Ladder (R3) When The Last Sword Is Drawn - Ex-leje (R2DK) Young Ones - DVD 1 (R2DK) Young Ones - DVD 2 (R2DK) Power Play (R2DK) Dating Tricket (R2DK) A Painted House (R2DK) Cyborg (R3) 54 (R2DK) Two Weeks Notice (R2DK) Enter The Dragon (R2DK) The Best Sad Love Song (Region ALL) The One (R2DK) Lake Placid (R2DK) What Women Wants (R2DK) How High (R1) The Mummy Returns (R2DK) Metropolis (Osamu Tezukas) 2-DISC (R2DK)
Er Ju-On (R3) den koreanske eller hongkong-udgaven? Jeg er kun interesseret, hvis det er førstnævnte.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg byder 150 på Spaceballs, The Cell og Young Ones I og II. Hvad siger du til det? 120 hvis Spaceballs er solgt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-propagandapanda 21 år siden
Spaceballs (R2DK)
A Guy Thing (R2DK)
Spirited Away (Region ALL)
Ju-On: The Grudge (R3)
Ju-On: The Grudge 2 (R3)
Fever Pitch (R1)
Samurai Fiction (Region ALL)
The Cell (R1)
Jacob's Ladder (R3)
When The Last Sword Is Drawn - Ex-leje (R2DK)
Young Ones - DVD 1 (R2DK)
Young Ones - DVD 2 (R2DK)
Power Play (R2DK)
Dating Tricket (R2DK)
A Painted House (R2DK)
Cyborg (R3)
54 (R2DK)
Two Weeks Notice (R2DK)
Enter The Dragon (R2DK)
The Best Sad Love Song (Region ALL)
The One (R2DK)
Lake Placid (R2DK)
What Women Wants (R2DK)
How High (R1)
The Mummy Returns (R2DK)
Metropolis (Osamu Tezukas) 2-DISC (R2DK)
Kom med nogle bud. Gerne bytte.
#2 filmz-propagandapanda 21 år siden
Matrix Reloaded (R2DK)
#3 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 filmz-propagandapanda 21 år siden
Det kan vi godt sige. Der kommer 12.50 kr oveni i porto.
Du må gerne sende mig en PB med din adresse, så får du lige mine bankoplysninger.
#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
#7 filmz-propagandapanda 21 år siden
Det er 1 Disc-udgaven. Lige præcis denne her: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3034
Det er desværre Hong Kong udgaven.
#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
#10 filmz-propagandapanda 21 år siden
Spaceballs er solgt.
Men 120 kr + 25 kr porto for resten er ok med mig. Send mig en PB med din adresse, så sender jeg dig mine bankoplysninger.